رضوانی:درهای تیم ملی بروی بازیکنان آماده همواره باز است

با حضور سرپرست فدراسیون شنا طی مراسمی از۴نفر از بازیکنان پیشکسوت تیم ملی تقدیر شد.
 
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا،شیرجه وواترپلو، روز گذشته و پیش از تمرین تیم ملی بزرگسالان از ٣ ملی پوش اسبق تیم ملی:آرامه آقازاریان،میلاد محمدی ومهدی کرمی برای تلاش چندین ساله در تیم ملی تقدیر شد. حامد ملک خانبانان که در مسابقات جوانان جهان استرالیا به عنوان سومین گلزن برتر رقابتها دست یافته بود و در مسابقات قهرمانی آسیا رده سنی زیر ١٧ سال در اندونزی نیز به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شده بود ملی پوش دیگری بود که از وی با اهدای لوح و مبلغ١۵ ملیون ریال تقدیرشد.

 
 
در ابتدای این مراسم محسن رضوانی از تلاش و جدیت ملی پوشان حاضر در اردو تشکر کرد و با اشاره به پتانسیل فنی واترپلوی ایران افزود:سطح فنی واترپلوی ایران بسیار فراتر از وضعیت فعلی است و بنده معتقدم شما می توانید با تلاش و در عین شایستگی از آبروی واترپلوی کشور در بازیهای ذآسیایی٢۰١۴ دفاع کنید. کاپیتان اسبق تیم ملی واترپلو به پیشکسوتان حاضر در این مراسم اشاره کرد و خطاب به ملی پوشان اظهار داشت:در جمع این مراسم آقایان گروسی و امینی ملی پوشان بازیهای آسیایی١٩٧۰،شریعت وکامرانی ملی پوشان بازیهای آسیایی ١٩٧۴، محب،رضایی وطاهریان ملی پوشان بازیهای آسیایی ١٩٩۰، غفوری،پذیرفته محسن و مسعود رضوانی ملی پوشان دهه ٩۰ درواترپلو حضور داشتند و این حضور پرنگ پیشکسوتان به معنای وجود هم دلی و اتحاد میان خانواده بزرگ واترپلو و همچنین شنا و شیرجه است. رضوانی در پایان تصریح کرد:کمیته فنی و کادر تیم ملی به صورت دقیق تمامی رقابتهای داخلی و وضعیت فنی بازیکنان را رصد می کنند تا همواره نفرات آماده در اردوهای تیمهای ملی حضور باشند،به هر حال درهای تیم ملی بروی بازیکنان آماده همواره باز است.
 
در این مراسم که علاوه بر سرپرست فدراسیون،خسرو امینی نایب رئیس واترپلو کنفدراسیون شنا آسیا،محسن سمیع زاده مدیر اجرایی فدراسیون،هادی بیک رئیس سازمان لیگ حضور داشتند، خسرو امینی نایب رئیس کنفدراسیون شنای آسیا، ضمن تشکر از افراد حاضر در این مراسم گفت:خوشبختانه سرپرست فدراسیون خود از خانواده این رشته است و همین مهم باعث انجام چنین مراسمی برای خداحافظی چند نفر از اعضای تیم ملی شد. وی در پایان افزود: باید از حضور پیشکسوتانی مانند آقایان گروسی و کامرانی برای حضور در اردوی تیم ملی بازهم تشکر کنم، بنده هم مانند شما امیدوارم با ثبات مدیریت در فدراسیون شاهد پیشرفت روز افزون واترپلو در کشور باشیم.

image_printپرینت مطلب