علاوه بر لیگ در اندیشه قهرمانی در آسیا هستیم / هدف مان کمک به تیم های ملی است

سرپرست تیم فولاد ماهان سپاهان با اشاره به هدف گذاری این باشگاه در فصل جدید لیگ برتر واترپلو تصریح کرد: علاوه بر لیگ برتر در اندیشه قهرمانی در جام باشگاه های آسیا هستیم.

هادی معمار در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون شنا ضمن بیان این مطلب افزود: امسال هدف گذاری ویژه ای برای تیم واترپلو فولاد ماهان سپاهان انجام داده ایم که علاوه بر برنامه ریزی برای قهرمانی در رقابت های لیگ برتر برای حضور قدرتمند در رقابت های جام باشگاه های آسیا نیز تدارک خاصی داریم.

معمار اضافه کرد: جزو معدود باشگاه هایی هستیم که برای حضور قدرتمند در لیگ برتر واترپلو از فروردین ماه امسال تمرینات خود را به طور منظم پیگیری کرده ایم و برای حضور مدعیانه در لیگ برتر، در شرایط آمادگی کامل قرار داریم.

سرپرست فولاد ماهان سپاهان در ادامه با بیان اینکه جوان گرایی و بومی گرایی در اولویت برنامه های فصل جاری این باشگاه در لیگ برتر واترپلو قرار دارد، تصریح کرد: تیم فولاد ماهان سپاهان با حفظ استخوان بندی فصل گذشته و جذب چند بازیکن جوان و بومی تیم به مراتب جوان تری را نسبت به سال گذشته راهی این رقابت ها خواهد کرد تا ضمن کمک به تیم های ملی حضور شایسته ای در رقابت های لیگ برتر داشته باشیم.

وی در خصوص رقابت های فصل گذشته لیگ برتر واترپلو خاطرنشان کرد: قطعاً سطح لیگ امسال از سال گذشته بهتر خواهد بود چرا که گام های حرفه ای شدن در این رشته در حال طی شدن است اما با نقطه مطلوب هنوز فاصله داریم و نباید فراموش کنیم یک تیم ملی توانمند و مدعی از درون یک لیگ پویا و کارآمد بیرون می آید و البته زمانی می توانیم شاهد برگزاری یک لیگ قدرتمند باشیم که مسئولان وزارت ورزش ابزار و امکانات لازم برای شکوفایی آن را فراهم کنند.

وی در ادامه با اشاره به دو دوره قهرمانی پیاپی فولاد ماهان سپاهان در لیگ برتر واترپلو افزود: حضور مدیر ورزشی با تجربه و خوش فکر نظیرآقای ساکت در مدیریت باشگاه که نگاه حرفه ای نسبت به تمامی رشته ها به ویژه رشته های غیر فوتبالی دارند باعث شده تا فولاد ماهان سپاهان به یکی از قطب های واترپلو کشور تبدیل شود و از همین رو امسال هم قصد داریم با آمادگی کامل در لیگ برتر واترپلو و به خصوص رقابت های جام باشگاه های آسیا که از اهمیت بیشتری برخوردار است حضور یابیم تا نماینده شایسته ای برای واترپلو کشورمان در سطح رقابت های باشگاهی آسیا باشیم.

image_printپرینت مطلب