مسعود احمدی: هدف جوانان قهرمانی است

کاپیتان تیم ملی جوان واترپلو گفت: تمام تمرینات را با هدف قهرمانی در رقابت های جوانان آسیا دنبال کردیم. به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ مسعود احمدی کاپیتان تیم ملی جوانان واترپلو گفت: حدود سه ماه است که تمرینات سختی را در اردوی جوانان انجام داده ایم در حال حاضر به دلیل نزدیک شدن به رقابت ها فشار تمرینات کمتر شده و از روزی ٨ ساعت به روزی ۶ ساعت در روز رسیده است.
وی ادامه داد: تیم جوانان پیشرفت بسیاری داشته و تمرینات را منظم دنبال کرده است. سایر بازیکنان تیم نیز از آمادگی مطلوبی برخوردار هستند و روحیه نسبتاً بالایی دارند. تیم جوانان به همراه کادر فنی تمام تلاش خود را برای کسب بهترین نتیجه در این رقابت ها انجام خواهد داد.
کاپیتان تیم ملی جوانان واترپلو ضمن مطلوب ارزیابی کردن شرایط تمرینی و اردو یاد آور شد: مربیان تیم جوانان و همچنین مسئولین فدراسیون برای برگزاری این اردو زحمات بسیاری کشیده اند که با توجه به امکانات موجود شرایط اردو مطلوب بود.
وی در مورد بازی با تیم ملی بزرگسالان گفت: برای محک زدن تیم فقط توانستیم با تیم بزرگسالان چند دیدار انجام دهیم که همین هم برای تیم ما بسیار مفید بود و تا زمان اعزام نیز یکی دو دیدار دیگر نیز انجام خواهد شد.در این بین باید از همکاری های مالارا سرمربی بزرگ تیم ملی بزرگسالان و سایر بازیکنان این تیم به دلیل همکاری با تیم جوانان تشکر کنم.
بازیکن تیم واترپلو جوانان یادآور شد:تمام تلاشمان را برای کسب سهمیه رقابت های قهرمانی جوانان جهان در این رقابت ها انجام خواهیم داد. رقابت های قهرمانی جوانان جهان (زیر ١٨ سال) سال آینده شهرویورماه برگزار خواهد شد امیدوارم در صورت کسب سهمیه اردها ادامه دار باشد.اردو ها هرچقدر زودتر برگزار شود تیم فرصت آمادگی بیشتری خواهد داشت.
انتهای پیام

image_printپرینت مطلب