میرزایی: یک ثانیه و نیم رکوردم را کاهش دادم

شناگر تیم ملی ایران پس از بازگشت از مسابقات جهانی بارسلونا گفت: خوشبختانه موفق شدم حدود یک ثانیه و نیم رکوردم را کاهش دهم و شخصا از عملکردم راضی بودم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ آرشام میرزایی، نماینده شنای ایران در مسابقات جهانی بارسلونا اظهار کرد: دو روز قبل از شروع رقابت ها به اسپانیا رسیدیم. تا روز مسابقه تمرین های خود را در شهر بارسلونا ادامه دادم. ابتدا در ماده ١۰۰ متر آزاد مسابقه دادم. خوشبختانه موفق شدم حدود یک ثانیه و نیم رکوردم را کاهش دهم. با توجه به اینکه زمان کمی برای تمرین در اختیار داشتیم نسبتا فکر میکنم رکوردم را خوب پایین آوردم. خودم شخصا از عملکردم راضی بودم. سمیع زاده مربی من هم راضی بود. با اینکه در زمان پیک مسابقه قرار نداشتم اما خوب توانستم رکورد خودم را کاهش دهم. قطعا با تجربه بیشتر و شرکت در مسابقات بیشتر می توانم باز هم رکوردم را پایین بیاورم.

شناگر ملی پوش ایران تاکید کرد: مصاف با بزرگان شنای جهان بسیار دشوار است. در همه رشته ها و ماده ها بازیکنان بزرگی حضور داشتند. در کنار شناگران بزرگی از جمله سزار برزیلی شنا کردیم. همین صرف آشنایی با آن ها برای ما تجربه بسیار خوبی بود. واقعا شرکت در مسابقات جهانی انگیزه را بالا می برد.

بنا بر این گزارش رکورد آرشام میرزایی، نماینده ی شنای ایران در ماده ١۰۰متر آزاد در خط شش دسته ی سوم مسابقه داد و در نهایت با زمان ۵٣.۰۰ ثانیه به خط پایان رسید.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب