نگاهی به نخستین میزبانی سنگاپور در واترپلو

دو تیم جوانان و بزرگسالان ایران برای شرکت در مسابقات جوانا و کاپ آسیا از هفته ی آینده در سنگاپور به مصاف حریفان خود می روند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ سومین دوره مسابقات جوانان زیر ١٧سال آسیا از تاریخ ٢۰ الی ٢۵ سپتامبر (٣ الی ٨مهر) در مجموعه ی شنای “توا پایوه” سنگاپور برگزار می شود و مسابقات بزرگسالان نیز در همان مکان و به فاصله ی یک روز پس از پایان مسابقات جوانان یعنی از یکم الی پنجم اکتوبر (٩الی ١٣ مهر) برگزار خواهد شد.

این اولین باری است که سنگاپور میزبانی این رقابت ها را برعهده دارد، این کشور در گذشته میزبانی های خوبی در واترپلو داشته به عنوان مثال بازی های انتخابی المپیک ٢۰۰٨ و انتخابی کاپ جهانی ٢۰١١ در حین برگزاری رقابت ها و از تاریخ ٢٧ الی ٢٩ سپتامبر نیز کلاس های داوری توسط فدراسیون جهانی شنا برگزار خواهد شد.

شاید در نگاه اول متوجه نشوید که لوگوی این دوره از مسابقات متشکل از دو ورزشکار زن و مرد است که در تلاش برای کسب مالکیت توپ هستند. وجالب است بدانید الگوی طراحی توپ در این لوگو نیز الهام گرفته شده از یک کاراکتر چینی (亚) به معنای آسیا می باشد. سه خط آبی کشیده شده در زیر این شکل نیز نشان دهنده ی انرژی ورزشکاران و سومین دوره ی برگزاری هر یک از این رقابت ها است.

قیمت تقریبی تعیین شده برای حضور در سالن و تماشای این دوره از رقابت ها برای هر نفر ١۰دلار سنگاپور (نزدیک به ٢۵۰۰۰تومان) ارزش گذاری شده است.

تیم های ملی جوانان و بزرگسالان کشورمان در روز ابتدایی رقابت های خود به مصاف حریفان چینی و فیلیپی خود می روند تا با حضور پرقدرت در سومین دوره ی رقابت ها بتوانند بار دیگر پرچم ایران عزیزمان را در واترپلوی آسیا به احتزاز در آورند.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب