هدفمان باید حضور در مسابقات آسیایی باشد

بهترین بازیکن لیگ برتر واترپلوی کشورمان علاوه بر مسابقات کاپ آسیا خود را برای مسابقات آسیایی آماده می کند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو امیرحسین خانی بازیکن تیم ملی واترپلوی کشورمان به همراه هم تیمی های تهرانی اش در هفته سه روز تمرین می کند تا بعد از تمام شدن امتحان های دانشگاه با شروع اردوی بلند مدت واترپلو که از تیر ماه آغاز می شود خود را برای مسابقات کاپ آسیا که شهریورماه در کشور سنگاپور برگزار می شود آماده کند.
بهترین بازیکن لیگ برتر واترپلوی کشورمان در خصوص آمادگی بدنی اش گفت: بعد از مسابقات لیگ واترپلو کمی استراحت کردم و با توجه به قرار گرفتن در ایام نوروز و تعطیلات، آمادگی بدنی ام کمی تحلیل رفته که با آغاز اردوها و تمرینات بدنسازی به شرایط آرمانی ام باز خواهم گشت.
وی در ادامه افزود: وضعیت اردوها نسبت به گذشته بهتر شده و می توان گفت سروسامان گرفته است شرایط بازیکنان اعزامی به مسابقات کاپ آسیا هم مطلوب است و با توجه به اینکه چند بازیکنی که سال گذشته در اختیار نداشتیم امسال آنها در ترکیب تیم ملی هستند امیدوارم بتوانیم نتیجه خوبی را کسب کنیم که البته کشورهای شرکت کننده در این مسابقات نیز در گرفتن نتیجه برای ما بسیار اهمیت دارد.
امیر حسین خانی تصریح کرد: ترکیب تیم ملی واترپلو جوان است و هدف اصلی باید مسابقات آسیایی باشد که امیدوارم بتوانیم در این مسابقات شرکت کرده و به نتایج مطلوب دست پیدا کنیم البته حضور مربی خارجی کنار اوجاق نیز می تواند کمک شایانی به تیم ملی واترپلو بکند.
وی دریافت هزینه ایاب و ذهاب برای ملی پوشان را حرکتی جدید دانست و متذکر شد: در گذشته به ملی پوشان هیچ گونه حقوقی تعلق نمی گرفت اما در حال حاضر با درایت مسئولین فدراسیون شنا هزینه رفت و آمد بازیکنان را در اختیارشان قرار می دهند که این می تواند برای ملی پوشان نوعی دلگرمی محسوب شود.

image_printپرینت مطلب