واترپلوئیست های نوجوان تهران بر سکوی قهرمانی ایستادند

تیم تهران مقام قهرمانی نهمین دوره مسابقات واترپلو نوجوانان کشور (رده سنی ١٣-١۴سال) را کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، دیدار فینال مسابقات واترپلو قهرمانی نوجوانان کشور ظهر امروز جمعه در استخر امجدیه شهر زنجان بین تیم های تهران و اصفهان برگزار شد که تیم تهران در دیداری جذاب و پرهیجان با نتیجه ١۴ بر ٩ حریف خود را شکست داد و به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافت.

قضاوت این دیدار را که در حضور جمعی از تماشاگران پرشور زنجانی برگزار شد، شهروز شریفیان از تهران و حامد لطف الله پور از تبریز برعهده داشتند.

در دیدار رده بندی این مسابقات نیز تیم های آذربایجان غربی و قزوین به مصاف هم رفتند که تیم آذربایجان غربی در دیداری نزدیک و پایاپای موفق شد با نتیجه ١٣ بر ١٢ حریف خود را شکست دهد و به مقام سومی این دوره از مسابقات دست یابد.

در پایان مسابقات واترپلو نوجوانان قهرمانی کشور از سوی مسئولان برگزاری جام اخلاق و بازی جوانمردانه به تیم خراسان رضوی اهداء شد.

مراسم اهداء جام قهرمانی و توزیع مدالهای مسابقات واترپلو قهرمانی نوجوانان کشور با حضور بازرگان معاون اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان، میرزایی مسئول تربیت بدنی استان زنجان، حمزه لو پاک مسئول ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان، نجفی رئیس هیات شنای استان زنجان، داوودی رئیس هیات شنای استان قزوین و جمعی از پیشکسوتان و قهرمانان واترپلو کشور برگزار و تیم واترپلو نوجوانان تهران جام قهرمانی نهمین دوره مسابقات واترپلو نوجوانان کشور را بالای سر برد.

نهمین دوره مسابقات واترپلو قهرمانی نوجوانان کشور طی ۴ روز و با شرکت ٩ تیم در شهر زنجان برگزار شد که پس از تیم های تهران، اصفهان و قزوین که عناوین اول را سوم را بدست آوردند، تیم های آذربایجان غربی، خراسان رضوی، زنجان، آذربایجان شرقی، توابع تهران و گیلان رده های چهارم تا نهم را به خود اختصاص دادند.

اسامی بازیکنان و کادر فنی تیم واترپلو نوجوانان تهران به این شرح است:
١.امیر حسین رهبر ٢.علیرضا شادپی ٣.امیرحسین حیدری ۴.مهدی یزدان خواه ۵.عرفان لشکری۶.شایان قاسمی ٧.رضا منصوری ٨.مازیار طالبی ٩.امید آقائی کریم ١۰.مهدی آشوری ١١.خشایار لشکری ١٢. پوریا شمس ١٣.سبحان نوری

مربی:مهدی پنام تاش
سرپرست:مهدی بهوندی

image_printپرینت مطلب