پشتوانه سازی تیم های ملی در مدارس شنا، شیرجه و واترپلو / احداث پایگاههای استعدادیابی در سراسر کشور

مدیر مدرسه استخر شنای ٩ دی با اشاره به استقبال پرشور خانواده ها از مدارس تخصصی شنا، شیرجه و واترپلو اظهار داشت: این آکادمی بستر مناسبی برای پشتوانه سازی و کشف استعدادها برای آینده تیم های ملی خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، امید حدیقی با بیان این مطلب به حضور کادر مجرب مربیان مدرسه شنا اشاره کرد و افزود: مربیان آموزشی این مدرسه همگی از مربیان و ملی پوشان اسبق تیم های ملی شنا، شیرجه و واترپلو هستند که از شناسنامه کاری قوی و مورد تائید فدراسیون برخوردارند.

وی با اشاره به مستمر بودن کار مدارس شنا تصریح کرد: مدارس تخصصی شنا، شیرجه و واترپلو بعد از ترم تابستانی نیز کار خود را با جدیت ادامه خواهد داد و کار استعدادیابی در این مدارس مستمر و دائمی خواهد بود که این امر به شناسایی و کشف استعدادها و معرفی آنها به تیم های ملی کمک شایانی خواهد کرد.

مدیر مدرسه شنای استخر ٩ دی ادامه داد: طبق برنامه ریزی های انجام شده پس از پایان ترم تابستانی هر یک از دانش آموزان بطور جداگانه مورد بررسی قرار می گیرند و به هریک از آنها ٢ گواهی تعیین سطح داده می شود تا در ترم بعدی با توجه به سطح آمادگی، میزان توانمندی و توانایی های جسمانی تحت آموزش های پیشرفته قرار بگیرند.

وی با بیان اینکه این اولین پایگاه استعدادیابی در سطح پایه در کشور به شمار می رود و در آینده نظیر آن در سایر نقاط کشور نیز راه اندازی خواهد شد، اظهار داشت: امیدوارم با برنامه ریزی فدراسیون و با همکاری هیات های شنای استانها بتوانیم مدارس شنا را در سراسر کشور راه اندازی کنیم و از این طریق دامنه استعدادیابی را به سطح کشور توسعه دهیم و از این مسیر در هر دو بعد قهرمانی و همگانی شنا، شیرجه و واترپلو بشکل آکادمیک و اصولی در سطح کشور گام برداریم.

image_printپرینت مطلب