پیروزی روحیه بخشی بدست آوردیم/ بازیکنان استرس زیادی داشتند

سرمربی تیم واترپلو جوانان ایران با بیان اینکه پیروزی روحیه بخشی مقابل تیم تیرینیدادو توباگو بدست آوردیم گفت: نداشتن بازیهای تدارکاتی بین المللی و استرس زیاد باعث شد تا تیم جوانان در نخستین دیدار تاحدودی عصبی و هیجان زده ظاهر شوند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، داود رضا سلطانی پس از پیروزی در نخستین گام مقابل تیم تیرنیداد و توباگو گفت: از نتیجه بازی راضی هستم و با توجه به اینکه تیم جوانان بازیهای تدارکاتی خارجی نداشت، بازیکنان در مسابقه اول تاحدودی تحت تاثیر جو مسابقات جهانی قرار داشتند و نتوانستند کیفیت واقعی خود را به نمایش بگذارند.

سلطانی اضافه کرد: ما امروز می توانستیم با اختلاف گلهای بیشتری حریف را شکست دهیم ولی شرایط مسابقه اول و تاحدودی استرس مسابقه باعث شد تا نتوانیم به گلهای بیشتری دست پیدا کنیم.

سرمربی تیم واترپلو جوانان کشورمان تصریح کرد: برد در مسابقه اول به تیم ما کمک می کند تا از نظر روحی در شرایط مطلوبی قرار بگیریم و در بازیهای آینده با تمرکز و اعتماد بنفس بیشتری بازی کنیم.

وی با بیان اینکه تمام بازیکنان تیم جوانان در کسب این پیروزی تلاش قابل تقدیری داشتند، یادآور شد: حامد خانبانان و مهران باقری دروازه بان تیم جزو بهترین های این مسابقه بودند و نقش بسزایی در برد تیم ایران داشتند.

سلطانی در مورد دیدار فردا مقابل تیم قدرتمند رومانی اظهار داشت: تیم های رومانی و یونان تیم های قدرتمند گروه ایران هستند و مقابل این دو تیم کار دشواری پیش رو داریم ولی با این وجود تمام تلاشمان را برای کسب بهترین نتیجه برابر این تیم ها بکار خواهیم گرفت.

وی ادامه داد: مقابل رومانی شیوه های تاکتیکی مختلفی را مرور خواهیم کرد و در نظر دارم از تمام بازیکنان مقابل این تیم استفاده کنم.

سرمربی تیم جوانان در پایان گفت: برد در روز نخست مسابقات باعث شد تا استرس و فشار مسابقات بر روی بازیکنان کاهش یابد و از بازیهای آینده بتوانیم با آمادگی و تمرکز ذهنی بهتری به مصاف حریفان برویم.

گفتنی است تیم واترپلو جوانان کشورمان در نخستین دیدار خود در مسابقات قهرمانی جوانان جهان موفق شد تیم ترینیدادوتوباگو با نتیجه ٩ بر ٧ شکست دهد. تیم کشورمان فردا یکشنبه در دومین دیدار به مصاف رومانی خواهد رفت.

image_printپرینت مطلب