آرتینا عالمی بعنوان پدیده شناگران دختر چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر انتخاب شد

در مراسم اختتامیه چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور، آرتینا عالمی شناگر آینده دار ایران با کسب ۵ مدال طلا و یک برنز بعنوان پدیده شناگران در بخش دختران انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ مراسم اختتامیه چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور، روز گذشته (سه‌شنبه) با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، فخاری استاندار تهران، هادی بیداریان دبیر فدراسیون، شهرناز ورنوس نایب رئیس فدراسیون و جمعی از مسئولان  ورزش کشور و نمایندگان ورزشکاران حاضر در این دوره از مسابقات در هتل المپیک برگزار شد.

در پایان این مراسم از آرتینا عالمی بعنوان پدیده شناگران در بخش دختران و مربی وی نرگس جعفری با اهدای یادبود این مسابقات توسط خانم مریم کاظمی پور معاونت بانوان وزارت ورزش و جوانان تجلیل و قدر دانی شد.

آرتینا عالمی در این دوره از مسابقات استعدادهای برتر کشور علاوه بر کسب ۵ مدال طلا و یک برنز موفق به جابجایی رکورد ۲۰۰ متر کرال پشت بانوان نیز شد.

این مسابقات از ۲۰ مرداد تا ۱۰ شهریور با حضور ۱۲ هزار نفر در ۴۸ رشته ورزشی برگزار شد و تیم های تهران، فارس و آذربایجان شرقی در مجموع کل رشته ها به ترتیب عناوین اول تا سوم این رقابت ها را کسب کردند.

 

 

 

 

انتهای پیام

 

image_printپرینت مطلب

امینی: مدیریت ورز‌ش‌های آبی آسیا در دست ایرانیان است که باید به آن افتخار کنیم/بدون اغراق رضوانی جایگاه مهمی را بدست آورد

نایب‌رئیس اسبق کمیته واترپلو جهان گفت: اکنون مدیریت شنا، شیرجه و واترپلو آسیا در دست ایرانیان است که باید به این مهم افتخار کنیم و جایگاه رضوانی بدون اغراق پس از کمیته بین‌المللی المپیک، مهم‌ترین جایگاه ممکن است که می‌توان به دست آورد.