آغاز مرحله نخست لیگ شیرجه از فردا

مرحله نخست مسابقات شیرجه باشگاه‌های کشور بخش آقایان از فردا (سه‌شنبه) آغاز می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ مرحله نخست مسابقات لیگ شیرجه باشگاه‌های کشور سال ۱۴۰۲ بخش آقایان از فردا (سه‌شنبه) آغاز می‌شود. مرحله نخست این رقابت ها به مدت دو روز استخر بین المللی ۹ دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی پیگیری و مرحله دوم آن ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

مسابقات شیرجه باشگاه‌های کشور در بخش آقایان در سال ۱۴۰۲ در دو مرحله و هر مرحله در چهار جلسه و در ۳ رشته ۱ متر تخته، ۳ متر تخته و سکو برگزار خواهد شد، تعداد حرکات مسابقات آقایان براساس قوانین مسابقات آزاد فدراسیون جهانی شنا (۱۴ سال و به بالا) در هر رشته خواهد بود . ضمناً گروه سنی C (12-13 سال) نیز می‌توانند در مسابقات لیگ شرکت داشته باشند.

مس سونگون، نفت تهران، آراد مرکزی، هیات شنای مرکزی، هیات شنای خراسان رضوی، آکادمی آزادی ۱ و ۲، ۹ دی تهران و فرهاد تبریز تیم های حاضر در این دوره از مسابقات لیگ شیرجه باشگاه‌های کشور هستند.

اسامی تیم های شرکت کننده:

  1. مس سونگون
  2. نفت تهران
  3. آراد مرکزی
  4. هیات شنای مرکزی
  5. هیات شنای خراسان رضوی
  6. آکادمی آزادی۱
  7. آکادمی آزادی۲
  8. ۹ دی
  9. فرهاد تبریز

برای مشاهده آیین نامه لیگ شیرجه سال ۱۴۰۲ روی لینک زیر کلیک کنید.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

امینی: مدیریت ورز‌ش‌های آبی آسیا در دست ایرانیان است که باید به آن افتخار کنیم/بدون اغراق رضوانی جایگاه مهمی را بدست آورد

نایب‌رئیس اسبق کمیته واترپلو جهان گفت: اکنون مدیریت شنا، شیرجه و واترپلو آسیا در دست ایرانیان است که باید به این مهم افتخار کنیم و جایگاه رضوانی بدون اغراق پس از کمیته بین‌المللی المپیک، مهم‌ترین جایگاه ممکن است که می‌توان به دست آورد.