آغاز مرحله نخست لیگ شیرجه از ۲ بهمن + آیین نامه

مرحله نخست مسابقات شیرجه باشگاه‌های کشور بخش آقایان از روز دوشنبه دوم بهمن ماه سال 1402 آغاز می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ مرحله نخست مسابقات لیگ شیرجه باشگاه‌های کشور سال ۱۴۰۲ بخش آقایان از روز دوشنبه(دوم بهمن ماه ۱۴۰۲) به میزبانی استخر بین المللی ۹ دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی آغاز می‌شود. همچنین مرحله دوم این رقابت‌ها ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد. بر همین اساس آئین نامه اجرایی مسابقات شیرجه باشگاه‌های کشورسال ۱۴۰۲ اعلام شد.

مسابقات شیرجه باشگاه‌های کشور در بخش آقایان در سال ۱۴۰۲ در دو مرحله و هر مرحله در چهار جلسه و در ۳ رشته ۱ متر تخته، ۳ متر تخته و سکو برگزار خواهد شد، تعداد حرکات مسابقات آقایان براساس قوانین مسابقات آزاد فدراسیون جهانی شنا (۱۴ سال و به بالا) در هر رشته خواهد بود . ضمناً گروه سنی C (12-13 سال) نیز می‌توانند در مسابقات لیگ شرکت داشته باشند.

تاریخ و محل برگزاری مسابقات:

  • مرحله اول / دوشنبه الی چهارشنبه (دوم الی چهارم بهمن ماه ۱۴۰۲) / استخر بین المللی ۹ دی تهران
  • مرحله دوم / دوشنبه الی چهارشنبه (۳۰ بهمن الی دوم اسفندماه ۱۴۰۲) / استخر بین المللی ۹ دی تهران

برای دریافت آئین نامه این مسابقات بر روی لینک زیر کلیک کنید.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

امینی: مدیریت ورز‌ش‌های آبی آسیا در دست ایرانیان است که باید به آن افتخار کنیم/بدون اغراق رضوانی جایگاه مهمی را بدست آورد

نایب‌رئیس اسبق کمیته واترپلو جهان گفت: اکنون مدیریت شنا، شیرجه و واترپلو آسیا در دست ایرانیان است که باید به این مهم افتخار کنیم و جایگاه رضوانی بدون اغراق پس از کمیته بین‌المللی المپیک، مهم‌ترین جایگاه ممکن است که می‌توان به دست آورد.