از اردوی شیرجه روها در اتریش چه خبر؟

تیم ملی شیرجه ایران با انگیزه بالا اردوی تدارکاتی خود را در کشور اتریش پشت سر می گذارد و خبرهای رسیده حاکی از رضایت کادر فنی و قهرمانان ایران از این سفر تدارکاتی است.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ تیم شیرجه ایران در ششمین روز سفر خود به وین، همچنان با جدیت تمرینات خود را دنبال می کند. تیم ملی ایران در هتل “بروکن” شهر وین اقامت دارد. این هتل با استخر تمرینی آن ها حدود ۱۵ دقیقه فاصله دارد و قهرمانان ایران برای رفت و آمد با مشکلی مواجه نیستند.
طبق اعلام قائم میرابیان(مربی تیم ملی)، شیرجه روها در دو نوبت صبح و عصر تمرینات خود را دنبال می کنند. کار در کنار شیرجه روهای اروپا و تجربه فضای تمرینی متفاوت انگیزه کار را برای ملی پوشان ایران بالا برده است. همچنین نتایج کار آن ها از نظر مربیان تیم بسیار رضایت بخش است.
در حاشیه اردوهای تمرینی تیم ملی در شهر وین برخی از چهره های شناخته شده و مریبان مطرح شیرجه مقیم اروپا نظیر شهباز شهبازی و سعید طاق بستانی برای حمایت از قهرمانان ایران به اردوی آن ها سر زدند و پس از گپ و گفت با نسل جدید شیرجه ایران برای آن ها آرزوی موفقیت کردند.
با هماهنگی کادر فنی قرار است تا کاروان شیرجه ایران در حاشیه تمرینات خود ساعتی را به گردش و بازدید از آثار دیدنی شهر وین بگذارند.
هدف از برگزاری این اردوی تدارکاتی آمادگی هرچه بیشتر شیرجه روها برای شرکت در مسابقات آسیایی اینچئون کره جنوبی است.
تیم ملی شیرجه ایران متشکل از محمدحامد بزمی، حمید کریمی، شهنام نظرپور، مجتبی ولیپور و علی شکول صبح روز چهار شنبه ۲۱ خرداد به وین (اتریش) سفر کرده اند.
در این اردو قائم میرابیان و محمدرضا شکول به عنوان کادر فنی تیم ملی و امید حدیقی (رئیس کمیته فنی شیرجه) همراه ورزشکاران هستند.
انتهای پیام

image_printپرینت مطلب