استقبال مردم و مسئولان از تیم ملی واترپلو ایران

تیم ملی واترپلوی ایران پس از قهرمانی در رقابت های کاپ آسیا، بامداد امروز(دوشنبه) به کشور بازگشت و با استقبال مردم و مسئولان مواجه شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ تیم ملی واترپلوی ایران پس از کسب مدال طلای مسابقات کاپ آسیا و صعود به رقابت های جهانی، بامداد امروز(دوشنبه) از طریق فرودگاه امام خمینی(ره) به کشور بازگشت.
پائولو مالارا سرمربی تیم ملی که پس از قهرمانی تیم ملی به کشورش سفر کرده است همراه با کاروان تیم ملی در فرودگاه حاضر نشد.
چند تن از مسئولان فدراسیون از جمله محسن رضوانی (سرپرست فدراسیون)، محسن سمیع زاده (سرپرست دبیری) و رضا حبیبی(عضو هیات رئیسه) با حلقه های گل از قهرمانان واترپلوی ایران استقبال کردند.

واترپلوئیست های ایران در حالی که مدال های طلا و حلقه های گل را به گردن آویخته بودند به جمع هواداران خود آمدند.عکاس ها، خبرنگاران و نمایندگان رسانه های گروهی نیز در تلاش بودند تا این لحظات با شکوه را ثبت کنند.
بر اساس این گزارش تیم ملی واترپلوی ایران در سومین دوره رقابت های کاپ آسیا موفق شد مدال طلا و تنها سهمیه آسیا برای حضور در مسابقات جهانی قزاقستان را به ارمغان بیاورد.

*کادر فنی و ترکیب تیم ملی ایران در سومین دوره ی رقابت های قهرمانی واترپلو کاپ آسیا- سنگاپور:
کادر فنی: پائلو مالارا (سرمربی) رضا اجاق (مربی) و سیروس طاهریان (سرپرست)
بازیکنان: سجاد عبدی، امیرحسین خانی، سهیل خادم پیر، علی پیروز خواه، علی صالح، محمد سعید میرمهدی، رامتین اوسطی، حامد ملک خانبانان، مهدی دایی تقی، عطا برخورداری، علی رضا سلطانی، محمدحسین محمدی و امیر دهداری

*نتایج کسب شده ی تیم ملی ایران در این دوره از رقابت ها:
ایران ١۰ – چین ۶
ایران ٢۵ – فیلیپین ۴
ایران ٣۰ – سریلانکا ١
ایران ١٨ – کویت ٣
ایران ١۰- سنگاپور ۶

*رتبه بندی نهایی تیم ها:
١. ایران ١۰امتیاز
٢. سنگاپور ٨امتیاز
٣. کویت ۶امتیاز
۴. چین ۴امتیاز
۵. فیلیپین یک امتیاز
۶. سریلانکا یک امتیاز

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب