اعلام آمادگی ١٨ تیم برای شرکت در مسابقات شنای دختران قهرمانی نوجوانان کشور

١٨ تیم برای حضور در مسابقات شنای دختران قهرمانی نوجوانان کشور که به مناسبت سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می شود اعلام آمادگی کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، بر اساس تصمیم کمیته فنی، مسابقات شنا در رده های سنی ١٢-١١ سال و ١۴-١٣ سال با هدف توسعه کمی و کیفی شنای کشور در دو بخش پسران و دختران همزمان با دهه مبارک فجر و سی و چهارمین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی برگزار خواهد شد.

در بخش دختران که از ١۰ لغایت ١٣ بهمن در استخر مجموعه ورزشی آزادی تهران و به میزبانی هیات شنای استان تهران برگزار می شود تاکنون ١٨ تیم آذربایجان شرقی، اصفهان، البرز، بوشهر، تهران، توابع تهران، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، چهار محال و بختیاری، زنجان، سیستان و بلوچستان، کیش، گلستان، گیلان، فارس، قزوین، قم و یزد برای حضور دراین مسابقات که در دو بخش انفرادی و تیمی برگزار می شود، اعلام آمادگی کرده اند.

طبق آئین نامه اجرایی این مسابقات که در دو بخش انفرادی و تیمی برگزار می شود هر تیم می توانددر هر رده سنی با ٧ ورزشکار شرکت کند.

همچنین این رقابتها در رده سنی ١٢-١١ سال در ١۵ ماده و در رده سنی ١۴-١٣ سال در ٢۰ ماده برگزار می شود که طبق برنامه اعلام شده مسابقات صبح ها به صورت مقدماتی و عصرها در بخش فینال پیگیری خواهد شد.

شایان ذکر است مسابقات پسران از ١٨ لغایت ٢١ بهمن به میزبانی استخر انقلاب شیراز برگزار خواهد شد.

image_printپرینت مطلب