انگیزه بالای شیرجه روهای ایران در اتریش

ملی پوشان شیرجه ایران در شهر گراتس برنامه های تمرینی خود را با انگیزه بالا پیگیری می کنند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ تیم ملی شیرجه ایران که در اردوی اتریش به سر می برد در ادامه برنامه های تمرینی خود مسابقات بین المللی گراتس را با ثبت رکوردهای درخور توجه آغاز کرد.
شیرجه روهای ایران طبق برنامه این اردو تا عصر امروز (یکشنبه) در مسابقات بین المللی شیرجه گراتس شرکت می کنند. هدف از حضور در این مسابقات برآورد وضعیت آمادگی شیرجه روها می باشد. حضور در تورنمنت بین المللی و مصاف با قهرمانان شیرجه کشورهای مختلف موجب بالا رفتن انگیزه ملی پوشان ایران شده است.
ملی پوشان شیرجه ایران پس از پایان مسابقات گراتس بدون وقفه تا روز پایانی یک دوره فشرده تمرینی را دنبال می کنند تا پیش از بازی های آسیایی اینچئون با کسب تجربه بین المللی به مرز بالاتری از آمادگی دست یابند.
محمدحامد بزمی، حمید کریمی، شهنام نظرپور، مجتبی ولیپور و علی شکول پنج ملی پوش ایران زیر نظر قائم میرابیان و محمدرضا شکول مربیان تیم ملی و امید حدیقی سرپرست تیم اعزامی در این اردو حضور دارند.
اردوی ۹روزه تیم ملی شیرجه در تاریخ ۲۹ خرداد به پایان می رسد و شیرجه روهای ایران پنجشنبه هفته آینده به میهن باز می گردند.

*نتایج دو روز نخست مسابقات شیرجه گراتس:
تخته یک متر بزرگسالان:
۱. حمید کریمی از ایران با امتیاز ۳۰۱.۳۰
۲. جاناتان جورنفالک از سوئد با امتیاز ۲۹۱.۷۰
۳. علی شکول از ایران با امتیاز ۲۷۲.۹۵
۴. مجتبی ولی پور از ایران ۲۶۲.۶۵

تخته سه متر بزرگسالان:
۱. مجتبی ولی پور از ایران ۳۷۴.۴۰
۲. جاناتان جورنفالک از سوئد با امتیاز ۳۲۲.۴۵
۳. حمید کریمی از ایران با امتیاز ۳۱۲.۷۵

تخته یک متر جوانان:
۱. فابین استپینسکی از سوئیس با امتیاز ۴۲۵.۳۵
۲. جان ورمکلینگر از سوئیس با امتیاز ۴۱۹.۶۰
۳. محمدحامد بزمی از ایران با امتیاز ۴۰۵.۲۵

تخته سه متر جوانان:
۱. جان ورمکلینگر از سوئیس با امتیاز ۴۶۷.۲۰
۲. اریک گاندرسن از سوئد با امتیاز ۴۳۳.۱۵
۳. فابین استپینسکی از سوئیس با امتیاز ۴۲۵.۴۰
۴. محمدحامد بزمی از ایران با امتیاز ۴۱۷.۶۵

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.