“اکسل ریموند” اولین طلای امسالش را گرفت

“اکسل ریموند” ورزشکار فرانسوی در گام هفتم از رقابت های شنای آب های آزاد جایزه بزرگ ٢۰١٣ که در مقدونیه برگزار شد با زمان ۵ساعت و ٩ دقیقه و ۵۴ثانیه به عنوان نفر اول دیوار را لمس کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ درهفتمین مرحله از مسابقات شنای آب های آزاد جایزه بزرگ ٢۰١٣ که در دریاچه ی “اورید” در کشور مقدونیه برگزار شد، “ریموند” فرانسوی برای اولین بار در رقابت های این فصل زودتر از سایر رقبای خود مسافت ٣۰ کیلومتری این مسابقه را طی کرد و موفق شد عنوان نخست را از آن خود کند. پس از وی با فاصله ی تقریبا یک دقیقه ای “ادواردو استوکینو” از ایتالیا با زمان ۵ساعت و ١۰دقیقه و ۵٧ثانیه مقام دوم را کسب کرد. مدال برنز نیز به ورزشکار روس “ایوان آفانویچ” رسید.
ورزشکاران اول تا سوم در رده بندی کلی نیز در دریاچه ی اورید نمایش درخور توجهی داشتند، “دیمن بلوم” آرژانتینی، نفر اول در رده بندی کلی عنوان ششم را به دست آورد. نفر دوم در رده بندی کلی شش مرحله ی گذشته “سیمون ارکولی” ایتالیایی عنوان نهم را از آن خود کرد و جایگاه پنجم در دریاچه ی اورید مقدونیه به نفر سوم در رده بندی کلی “تومی استفانووسکی” اهل کشور میزبان رسید.
گام هشتم و نهایی مسابقات شنای آب های آزاد جایزه بزرگ در سال ٢۰١٣ به مسافت ٣۶ کیلومتر یکم سپتامبر در کشور ایتالیا برگزار می شود.

*نفرات برتر مرحله ی هفتم مسابقات شنای آب های آزاد جایزه بزرگ ٢۰١٣:
١. “اکسل ریموند” از فرانسه ۵.۰٩.۵۴.٩۵
٢. “ادواردو استوکینو” از ایتالیا ۵.١۰.۵٧.٢٢
٣. “ایوان آفانویچ” از روسیه ۵.١١.٢٨.٣۵

*رده بندی کلی تا پایان مرحله ی ششم:
١. “دیمن بلوم” از آرژانتین با مجموع ۵۵ امتیاز
٢. “سیمون ارکولی” از ایتالیا با مجموع ۴۴ امتیاز
٣. “تومی استفانووسکی” از مقدونیه با مجموع ۴٣ امتیاز

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

چیریچ: تمام داوران ایران در سطح بین المللی و ملی فرصت پیشرفت دارند/ دوره خوبی برگزار شد

میخاییل چیریچ  مدرس و ناظر بین المللی واترپلو جهان بیان داشت: تمام داوران ایران چه در سطح بین المللی و چه در سطح ملی این فرصت را دارند که پیشرفت کنند، صرفا به نحوه کار آنها بستگی دارد و می‌توانم به جرات بگویم که کلاس بسیار خوب و راضی کننده‌ای بود.

سعادت: استقبال خوبی از ماراتن آب‌های آزاد کیش شد

رییس هیات شنا جزیره کیش ضمن ابراز خوشحالی از استقبال وسیع و گسترده شناگران از مسابقات آب های آزاد گفت: حدود ۱۵۰ شناگر به همراه سرپرست و مربی در این رقابت ها شرکت کردند که این موضوع بیانگر پیشرفت و آینده‌ای درخشان در رشته آب‌های آزاد است.