برنامه روز پنجم ملی پوشان شیرجه ایران در فیلیپین

ملی پوشان شیرجه ایران در پنجمین روز از مسابقات شیرجه قهرمانی رده‌های سنی آسیا فردا(جمعه)در ماده های تخته ۳ متر و شیرجه از سکو با حریفان خود به رقابت خواهند پرداخت

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ امروز(چهارشنبه) در چهارمین روز از مسابقات یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی جوانان آسیا سام واژیر ملی پوش شیرجه ایران موفق به کسب یک مدال طلا در ماده تخته ۱ متر انفرادی شد.

طبق برنامه ریزی صورت گرفت شیرجه روهای ایران در پنجمین روز از این مسابقات فردا (جمعه) از ساعت ۱۰:۰۰ صبح در ماده‌های تخته ۳ متر و شیرجه از سکو با حریفان آسیایی خود به رقابت خواهند پرداخت.

یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی جوانان آسیا ۷ الی ۱۹ اسفند سال ۱۴۰۲ در شهر کلارک فیلیپین برگزار می‌شود که رقابت‌های شیرجه این دوره از مسابقات ۷ الی ۱۱ اسفند ماه ۱۴۰۲ پیگیری خواهد شد.

برنامه روز پنجم مسابقات شیرجه قهرمانی جوانان آسیا – فیلیپین

ماده سکو انفرادی رده سنی ۱۲- ۱۳سال

  • آیدین نصرتی
  • صدرا علیزاد منصور

ماده سکو انفرادی رده سنی ۱۶-۱۸ سال

  • علی صفری

تخته ۳ متر انفرادی رده سنی ۱۴-۱۵ سال

  • سام واژیر
  • کیومرث اصلانی

اسامی شیرجه روهای اعزامی به فیلیپین : 

  1. علی صفری
  2. سام واژیر
  3. کیومرث اصلانی
  4. آیدین نصرتی
  5. صدرا علیزاد منصور

کادر فنی :

مربی: شهنام نظرپور
مربی : مجتبی ولی‌پور

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

امینی: مدیریت ورز‌ش‌های آبی آسیا در دست ایرانیان است که باید به آن افتخار کنیم/بدون اغراق رضوانی جایگاه مهمی را بدست آورد

نایب‌رئیس اسبق کمیته واترپلو جهان گفت: اکنون مدیریت شنا، شیرجه و واترپلو آسیا در دست ایرانیان است که باید به این مهم افتخار کنیم و جایگاه رضوانی بدون اغراق پس از کمیته بین‌المللی المپیک، مهم‌ترین جایگاه ممکن است که می‌توان به دست آورد.