برنامه روز چهارم ملی پوشان شیرجه ایران در فیلیپین

ملی پوشان شیرجه ایران در چهارمین روز از مسابقات شیرجه قهرمانی رده‌های سنی آسیا فردا(پنجشنبه)در ماده های با حریفان خود به رقابت خواهند پرداخت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ امروز(چهارشنبه) در سومین روز از مسابقات یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی جوانان آسیا سام واژیر ملی پوش شیرجه ایران موفق به کسب یک مدال نقره در ماده شیرجه ۱۰ متر انفرادی از سکو شد.

طبق برنامه ریزی صورت گرفت شیرجه روهای ایران در چهارمین روز از این مسابقات فردا (پنجشنبه) از ساعت ۸:۰۰ صبح در ماده‌های با حریفان آسیایی خود به رقابت خواهند پرداخت.

یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی جوانان آسیا ۷ الی ۱۹ اسفند سال ۱۴۰۲ در شهر کلارک فیلیپین برگزار می‌شود که رقابت‌های شیرجه این دوره از مسابقات ۷ الی ۱۱ اسفند ماه ۱۴۰۲ پیگیری خواهد شد.

برنامه روز چهارم مسابقات شیرجه قهرمانی جوانان آسیا – فیلیپین

شیرجه تخته ۳ متر انفرادی رده سنی ۱۶-۱۸ سال

  • علی صفری

شیرجه تخته ۱ متر انفرادی رده سنی ۱۴-۱۵ سال

  • سام واژیر
  • کیومرث اصلانی

اسامی شیرجه روهای اعزامی به فیلیپین : 

  1. علی صفری
  2. سام واژیر
  3. کیومرث اصلانی
  4. آیدین نصرتی
  5. صدرا علیزاد منصور

کادر فنی :

مربی: شهنام نظرپور
مربی : مجتبی ولی‌پور

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

امینی: مدیریت ورز‌ش‌های آبی آسیا در دست ایرانیان است که باید به آن افتخار کنیم/بدون اغراق رضوانی جایگاه مهمی را بدست آورد

نایب‌رئیس اسبق کمیته واترپلو جهان گفت: اکنون مدیریت شنا، شیرجه و واترپلو آسیا در دست ایرانیان است که باید به این مهم افتخار کنیم و جایگاه رضوانی بدون اغراق پس از کمیته بین‌المللی المپیک، مهم‌ترین جایگاه ممکن است که می‌توان به دست آورد.