بزمی: فراتر از انتظار ظاهر می شویم

شیرجه‌رو تیم ملی ایران گفت: از تیم ملی شیرجه باید انتظارات به جا داشته باشند؛ با این حال من مطمئن هستم در مسابقات آینده می‌توانیم فراتر از توقع مردم ظاهر شویم ونتایج خوبی کسب کنیم.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا،شیرجه و واترپلو؛ حامد بزمی درباره وضعیت اردوهای تیم ملی شیرجه اظهار کرد: برنامه های تیم ملی و همه مواردی اجرایی در اردوها خوب است و طبق برنامه تمرینی مربی جلو می‌رویم و خوشبختانه از طرف فدراسیون هم امکانات مطلوبی در اختیارمان قرار دارد.
بزمی درباره وضعیت تمرینات خودش تصریح کرد: به لحاظ فردی در وضعیت مطلوبی از آمادگی قرار دارم اما اگر اردوهای بیشتر و بلندمدت تری برای ما درنظر بگیرند شرایطمان بهتر از گذشته می‌شود. اگر فدراسیون بتواند اردوهای تدارکاتی خارج از کشور هم فراهم کند خیلی عالی می‌شود.
او ادامه داد: اردوهای داخل ایران تا حدی جواب می‌دهد در صورتی که برای نتیجه گرفتن باید در جو مسابقات قرار بگیریم و حریفانمان را ازنزدیک ببینیم تا به پیشرفت برسیم.
شیرجه‌رو ایران درباره اردوی اتریش اظهار کرد: این اردو برای ما خیلی موثر خواهد بود و بعد از چند سال ما به یک اردوی خارج از کشور می‌رویم و به نظرم می‌توانیم نتیجه خوبی هم کسب کنیم. حتی اگر نتیجه خوبی هم به دست نیاوریم صرف رفتن ما به چنین اردویی خوب است .
او در ادامه افزود: به احتمال فراوان ۲۰ خرداد ماه به اتریش می‌رویم . در این اردو فقط تیم ملی ایران حضور دارد اما با چند تیم از شهرهای اتریش بازی تدارکاتی برگزار می‌کنیم.
بزمی درباره مربیان تیم ملی و سطح آن‌ها نیز گفت: مربیان ایرانی همه خوب هستند. در کادرفنی فردی مثل میرابیان حضور دار و خودش ۱۵ سال قهرمان آسیا بوده و تجربه فراوانی هم در این‌ رشته دارد. از سطح مربی‌گری بالایی هم برخوردار است و این موضوع کمک زیادی به پیشرفت تیم ما می‌کند.
حامد بزمی درباره سطح شیرجه ایران تصریح کرد: باید واقعیت را بپذیریم که شیرجه ما در مقایسه با جهان در سطح پایین تری قرار دارد. اگر بگوییم می‌توانیم برای چهارسال آینده به المپیک فکر کنیم درست نیست. هرچند غیرممکن نیست و هرچیزی با برنامه ریزی امکان پذیر است. در حال حاضر ما هیچ شناختی از حریفان خودمان نداریم و نمی‌دانیم نقطه ضعف و قوت آن‌ها چیست. اگر بازی‌های آن‌ها راببینیم میتوانیم با حریفان جهانی رقابت کنیم آن‌ها هم مثل ما تمرین می‌کنند و کار فوق‌العاده‌ای را انجام نمی‌دهند که ما نتوانیم. البته باید اول رقبای آسیایی را بگیریم و بعد به جهانی فکر کنیم.
شیرجه‌رو تیم ملی ایران درباره حمایت‌های فدراسیون نیز اظهار کرد: حمایت‌های خوبی از طرف فدراسیون صورت گرفته است. با همکاری مناسب فدراسیون و مدیر تیم های ملی امکانات به خوبی دراختیار ما قرار گرفته است و اگر تمام سفرهای پیش‌بینی شده انجام شود بسیار تاثیر گذار است.
حامد بزمی درباره انتظارات از ورزشکاران شیرجه‌رو گفت: بسیاری هنوز نمی‌دانند شیرجه چیست و ورزشکاران آن را هم نمی‌شناسند. انتظارات از ما باید در حد معقول باشد چراکه این رشته نسبت به دیگر رشته‌ها شناخته‌شده نیست و امکاناتش هم کم‌تر است. با این اوصاف من مطمئن هستم در مسابقات آینده نتایجی بیشتر از حد انتظارات می‌گیریم.
اودر پایان تصریح کرد: اگر الگوی ورزشی نداشتم هیچ وقت به این رشته ورود نمی‌کردم . حدود ده سال است که با آقای میرابیان تمرین می‌کنم و او همیشه الگوی من بوده است.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.