تبریک معاون ورزش قهرمانی پس از نایب قهرمانی ایران در واترپلو جوانان قهرمانی آسیا

سیدمحمدشروین اسبقیان، معاون توسعه‌ی ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان نایب قهرمانی ایران در مسابقات واترپلو‌ی جوانان آسیا و مدال‌های کسب شده در شنا و شیرجه‌ی مسابقات رده‌های سنی آسیا را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ سیدمحمدشروین اسبقیان، معاون توسعه‌ی ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان نایب قهرمانی ایران در مسابقات واترپلو‌ی جوانان آسیا و مدال‌های کسب شده در شنا و شیرجه‌ی مسابقات رده‌های سنی آسیا را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مسابقات واتربلو‌ی جوانان قهرمانی آسیا همچنین مسابقات شنا و شیرجه‌ی رده‌های سنی آسیا به عرصه‌ای جدید برای تجلی توانمندی ورزش‌های آبی ایران تبدیل شد تا امیدوارتر از همیشه حرکت هدفمند در مسیر رشد و تعالی رشته‌های پرمدال ادامه یابد.

نایب قهرمانی واترپلو در رقابت‌های جوانان آسیا در شرایطی که واترپلوی ایران بعد از سال‌های طولانی در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ و ۲۰۲۲ به ترتیب سوم و چهارم شدند، نویدبخش و خوشحال کننده است.

نشان‌های به دست آمده در مسابقات شنا و شیرجه‌ی رده‌های سنی آسیا نیز افتخاری برای شنا و شیرجه‌ی کشور محسوب می‌شود.

با تبریک به مدال آوران واترپلو، کادرفنی و سرپرستی و همچنین مدال آوران شنا و شیرجه و مربیان سازنده‌ی آنها و مسئولان فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، برای این افتخارآفرینان که در ابتدای مسیر هستند، آرزوی استمرار در موفقیت، سلامتی و سربلندی دارم.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب