تجلیل از مدال آوران رشته‌های شنا، شیرجه و واترپلو سال ۱۴۰۲ با حضور ریاست محترم جمهور

مراسم تجلیل و قدردانی از مدال آوران رشته‌های شنا، شیرجه و واترپلو در سال 1402، روز گذشته(سه‌شنبه) در سالن اجلاس سران با حضور ریاست محترم جمهور و مسئولان ورزش کشور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ مراسم تجلیل و قدردانی از مدال آوران برگزیده ۳۲ رشته ورزشی روز گذشته(سه‌شنبه) در سالن اجلاس سران با حضور رئیس جمهور کشور برگزار شد.

این مراسم که با حضور با حضور آیت الله سید ابراهیم رییسی ریاست محترم جمهور، کیومرث هاشمی وزیر ورزش، محمود خسروی‌وفا رئیس کمیته ملی المپیک، غفور کارگری رئیس کمیته ملی پارالمپیک، معاونان وزیر ورزش، رؤسای فدراسیون‌های ورزشی و تعدادی از قهرمانان و مدال‌آوران ورزش کشور برگزار و از ۱۵۱۷ ورزشکاران و مدال‌آوران المپیک، قهرمانی جهان، بازی‌های آسیایی، قهرمانی آسیا و مدال آوران پارالمپیکی تجلیل شد.

در جریان این مراسم از مدال آوران تیم‌های ملی شنا، شیرجه و واترپلو که در سال ۱۴۰۲ در آسیا خوش درخشیدند و موفق به کسب مدال شدند تجلیل و قدردانی شد.

در آغاز سال ۱۴۰۲ ملی پوشان بزرگسال واترپلو ایران توانستند مدال نقره رقابت‌های واترپلو قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ را از آن خود کنند و طلسم ۲۸ ساله را در سنگاپور بشکنند. در ادامه نیز ملی پوشان ایران در سه رشته شنا، شیرجه و واترپلو یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی جوانان آسیا ۲۰۲۴ که در اسفند ماه سال ۱۴۰۲ در فیلیپین برگزار شد با کسب مجموع ۱۹ مدال(۱۲ مدال در شنا، ۶ مدال در شیرجه و مدال نقره در واترپلو) نام ایران را در آسیا طنین انداز کردند.

در این مراسم محسن رضوانی رئیس فدراسیون، مهدی یزدانخواه عضو تیم ملی واترپلو بزرگسالان و محمد قاسمی ملی پوش جوان شنا ایران بعنوان نمایندگان ملی پوشان مدال آور فدراسیون با حضور روی سن توسط دکتر رئیسی ریاست محترم جمهور و مهندس کیومرث هاشمی وزیر محترم ورزش و جوانان مورد تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب