تجلیل نائب رئیس مجلس از رضوانی/پزشکیان: موفقیت ورزش در گرو کار گروهی است

مراسم تجلیل از ورزشکاران و پیشکسوتان مجلس شورای اسلامی با حضور نایب رئیس مجلس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ ظهر دیروز(سه شنبه ۲۱ آذر) مراسم تجلیل از ورزشکاران و پیشکسوتان مجلس شورای اسلامی با حضور نایب رئیس مجلس برگزار شد. در این مراسم از رئیس  فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو و شماری دیگر از مسئولان فدراسیون‌ها و پیشکسوتان ورزشی رشته‌های مختلف تقدیر به عمل آمد.

مسعود پزشکیان در این مراسم گفت: اگر روحیه جنگندگی در ورزش وارد عرصه اشتغال کشور شود به طور حتم مملکت دگرگون خواهد شد.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه روحیه تیمی باید در ورزش مدنظر قرار بگیرد، تصریح کرد: به طور مثال زمانی که تیم‌هایی که هیچ‌گونه اسم و رسمی ندارند در مقابله با تیم‌های مطرحی همچون بارسلونا و رئال مادرید با برنامه‌ریزی گروهی و تیمی قرار می‌گیرند، به موفقیت می‌رسند.

وی ادامه داد: ورزش زمانی توسعه می‌یابد که به سمت کارهای گروهی و تیمی حرکت کنیم زیرا هم اکنون ورزش به سمت قهرمان‌پروری حرکت نمی‌کند.

پزشکیان افزود: اگر روحیه ورزش را همسو با کارهای گروهی و تعامل گسترش دهیم، می‌توانیم به موفقیت مناسبی در عرصه ورزش برسیم .

 نماینده مردم  تبریز در مجلس ادامه داد: اگر حتی در مسابقات ورزشی فرد ورزشکار  شکست بخورد با توجه به روحیه جنگندگی که ورزش دارد، فرد برای کسب موفقیت در مسابقات بعدی تلاش خواهد کرد و این امر یکی از دستاوردهای مناسب ورزش است.

پایان پیام

image_printپرینت مطلب