تساوی در دو دیدار و برتری نیک بسپار یزد مقابل نوپاد تهران

نخستین روز از مرحله اول مسابقات واترپلو دسته اول باشگاههای کشور سه شنبه شب با انجام ٣ دیدار به پایان رسید و طی آن دو مسابقه به تساوی انجامید و در دیگر دیدار نیک بسپار یزد مقابل نوپاد تهران در دیداری پرگل به برتری دست یافت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، نخستین روز از مرحله اول مسابقات واترپلو دسته اول باشگاههای کشور که از روز گذشته (سه شنبه ٢٣ آبان) در استخر ٩ دی تهران با حضور تیم های نفت آبادان، نفت تهران، میرداماد تبریز، کوثر رشت، نوپاد تهران، کولان کردستان، نوفلاح تهران، نیک بسپار یزد و هرمزگان آغاز شده بود،شب گذشته با ٣ دیدار به پایان رسید که از گروه اول نفت آبادان ۶ بر ۶ مقابل میرداماد تبریز به تساوی دست یافت و از گروه دوم کولان کردستان و تیم نو فلاح تهران به همین نتیجه رضایت دادند.

در دیگر دیدار گروه دوم هم نیک بسپار یزد در دیداری پر گل که ٢٩ گل داشت موفق شد ١۶بر ١٣ نوپاد تهران را از پیش رو بردارد.

این مسابقات که تا روزجمعه ٢۶ آبان ماه ادامه دارد، صبح امروز چهارشنبه با ٣ دیدار پیگیری می شود که طی آن از گروه اول نفت تهران با کوثر رشت مصاف می کند و در گروه دوم نو فلاح تهران با نیک بسپار یزد و کولان کردستان با هرمزگان به رقابت خواهند پرداخت.

شایان ذکر است تیم برتر مجموع دو مرحله مسابقات واترپلو دسته اول باشگاههای کشور به رقابتهای لیگ برتر در فصل آینده صعود خواهد کرد.

image_printپرینت مطلب