تهران قهرمان رقابتهای آینده سازان زیر١۶ سال شد

تیم تهران قهرمان رقابتهای آینده سازان زیر ١۶ سال کشور شد. به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا،مسابقات واترپلو آینده سازان قهرمانی کشورکه با حضور ٩ تیم برتر کشور در دو رده سنی زیر١۴وزیر١۶ سال در کرمانشاه برگزار می شود،ظهر امروز پیگیری شد وطی آن رقابتهای زیر ١۶ سال با دیدار تیمهای کرمانشاه و اصفهان به پایان رسید که در این دیدار کرمانشاه١١بر١۰ اصفهان را شکست داد وبدین ترتیب در پایان این مسابقات تهران با۴ امتیاز رقابتهای آینده سازان زیر١۶ قهرمان شد،کرمانشاه با٢امتیاز در جایگاه دوم ایستاد و اصفهان بدون امتیاز در مکان سوم قرار گرفت. جدال تهران اصفهان و کرمانشاه برای قهرمانی در رده سنی زیر ١۴ سال در رده سنی زیر ١۴ سال و در دور چهارم این رقابتها امروز تهران۵بر۴ توابع تهران را شکست داد،کرمانشاه٧بر۴ زنجان را از پیش رو بر داشت و تیمهای آذربایجان غربی واصفهان نیز به تساوی۵بر۵ دست یافتند. مسابقات واترپلو آینده سازان قهرمانی کشوردر رده سنی زیر ١۴ سال امشب با برگزاری دور پنجم به پایان خواهد رسید.شایان ذکر است هم اکنون در جدول رده بندی این مسابقات تیمهای تهران،کرمانشاه واصفهان با ۶ امتیاز رقابت حساسی برای قهرمانی دارند.

image_printپرینت مطلب

امینی: مدیریت ورز‌ش‌های آبی آسیا در دست ایرانیان است که باید به آن افتخار کنیم/بدون اغراق رضوانی جایگاه مهمی را بدست آورد

نایب‌رئیس اسبق کمیته واترپلو جهان گفت: اکنون مدیریت شنا، شیرجه و واترپلو آسیا در دست ایرانیان است که باید به این مهم افتخار کنیم و جایگاه رضوانی بدون اغراق پس از کمیته بین‌المللی المپیک، مهم‌ترین جایگاه ممکن است که می‌توان به دست آورد.