تیم ملی جوانان ایران به مصاف فیلیپین می رود

تیم ملی زیر ١٧سال واترپلوی ایران که به منظور حضور در سومین دوره ی رقابت های جوانان آسیا در سنگاپور به سر می برد، عصر امروز و از ساعت ١۵:٣۰ به وقت تهران به مصاف فیلیپین می رود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ تیم ملی واترپلوی جوانان ایران که روز گذشته وارد سنگاپور شد، عصر امروز(چهارشنبه) ساعت ١٩:۴۰ به وقت محلی (١۵:٣۰ به وقت تهران) در نخستین دیدار خود به مصاف فیلیپینی می رود که با تلاش زیاد و انگیزه ای بالا خود را برای رقابت با مدافع عنوان قهرمانی آماده کرده است.

این سومین حضور واترپلوئیست های جوان ایران در این رقابت هاست. تیم ملی جوانان ایران با دوبار حضور در این بازی ها و کسب دو عنوان قهرمانی شانس زیادی برای پیروزی در مقابل اولین حریف خود یعنی فیلیپین را دارد.
تیم ملی فیلیپین صبح امروز در نخستین دیدار خود نتوانست از پس سریلانکا بر بیاید و با نتیجه ی ٢۵ بر ۶ مغلوب حریف خود شد.
علاوه بر تیم ملی کشورمان سایر قدرت های واترپلوی آسیا که در گروه تیم ملی کشورمان حضور دارند نیز در مقابل حریفان خود به آب می زنند که از همین رو قزاقستان که در دیدار صبح امروز سنگاپور میزبان را از پیش رو برداشت به مصاف سریلانکلا دیگر تیم قدرتمند این گروه می رود.

*نتایج صبح رقابت های قهرمانی واترپلوی جوانان آسیا- سنگاپور:
فیلیپین ۶ – سریلانکا ٢۵
ژاپن ١۵ – هند٣
سنگاپور ۶ – قزاقستان ١٣
چین ١٧ – اندونزی
٨
در ادامه ی این رقابت ها عصر امروز سریلانکا و قزاقستان که در بازی های ابتدایی خود پیروز شده اند به مصاف هم می روند و فیلیپین نیز پذیرای تیم ملی ایران است. هند و اندونزی دیگر دیدار امشب را برقرار می کنند و در آخرین مسابقه و از ساعت ١۰شب به وقت محلی ژاپن و کویت از گروه ب این رقابت ها به مصاف هم میروند.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

چیریچ: تمام داوران ایران در سطح بین المللی و ملی فرصت پیشرفت دارند/ دوره خوبی برگزار شد

میخاییل چیریچ  مدرس و ناظر بین المللی واترپلو جهان بیان داشت: تمام داوران ایران چه در سطح بین المللی و چه در سطح ملی این فرصت را دارند که پیشرفت کنند، صرفا به نحوه کار آنها بستگی دارد و می‌توانم به جرات بگویم که کلاس بسیار خوب و راضی کننده‌ای بود.

سعادت: استقبال خوبی از ماراتن آب‌های آزاد کیش شد

رییس هیات شنا جزیره کیش ضمن ابراز خوشحالی از استقبال وسیع و گسترده شناگران از مسابقات آب های آزاد گفت: حدود ۱۵۰ شناگر به همراه سرپرست و مربی در این رقابت ها شرکت کردند که این موضوع بیانگر پیشرفت و آینده‌ای درخشان در رشته آب‌های آزاد است.