تیم ملی واترپلو ایران به مسابقات کاپ آسیا در کویت دعوت شد

فدراسیون شنای کویت با ارسال دعوتنامه ای از تیم ملی واترپلو بزرگسالان ایران برای شرکت در دومین دوره مسابقات کاپ آسیا دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، دومین دوره مسابقات واترپلو کاپ آسیا ٢٣ ماه مارچ ٢۰١٢ میلادی (٣ فروردین ١٣٩١) با شرکت تیم های برتر آسیا، به میزبانی کشور کویت برگزار خواهد شد و تیم ملی واترپلو بزرگسالان کشورمان نیز که عنوان سومی دوره نخست این رقابتها را در کارنامه خود دارد به این مسابقات دعوت شده است.
قرار است فدراسیون شنای کشورمان پس از برگزاری نشست کمیته مشورتی واترپلو و با صلاحدید کادر فنی تیم در خصوص شرکت تیم ملی واترپلو کشورمان در این مسابقات تصمیم گیری کند.
به تازگی هدایت تیم ملی واترپلو کشورمان به “رومن پولاچیک” مربی اهل کشور اسلواکی سپرده شده که قرار است از هفته آینده تمرینات تیم ملی را زیر نظر بگیرد.
تیم واترپلو کشورمان که هدفگذاری بلند مدت خود را صعود به المپیک ٢۰١۶ برزیل و قرار گرفتن در جمع سه تیم برتر بازیهای آسیایی٢۰١۴ اینچوان کره جنوبی قرار داده است، از شرکت در مسابقات کاپ آسیا، مسابقات لیگ جهانی در اریبهشت ماه به میزبانی دو کشور چین و ژاپن و مسابقات قهرمانی آسیا در امارات (آبان) به عنوان اهداف کوتاه مدت برای آمادگی و کسب تجربه بین المللی لازم هدفگذاری کرده است.

image_printپرینت مطلب