جابجایی ۴ رکورد در دومین دوره مسابقات جایزه بزرگ دختران تهران

در جریان دومین دوره مسابقات شنا جایزه بزرگ مسافت بلند دختران در رده سنی 15 سال به بالا 4 رکورد جابجا شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ دومین دوره مسابقات شنا مسافت بلند جایزه بزرگ ویژه دختران رده های سنی بالای ۱۵ سال کشور پنجشنبه و جمعه (۲۵ و ۲۶ آبان ۱۴۰۲) به میزبانی استخر قهرمانی مجموعه ورزشی آزادی پیگیری و به پایان رسید.

 در جریان این رقابت‌ها ۳ رکورد در بخش انفرادی توسط زینب قربانی شناگر آتیه دار تیم هاشمی نژاد مشهد به ثبت رسید و یک رکورد تیمی نیز در ماده ۱۰۰*۴ متر آزاد تیمی توسط تیم هاشمی نژاد مشهد جابجا شد.

قربانی توانست ۵۰ متر قورباغه را در مدت زمان ۰۰:۳۴:۴۱ ثانیه شنا کند و رکورد قبلی این ماده را با ثبت زمان ۰۰:۳۴:۹۷ که به نام خود ثبت بود را بهبود بخشد.

در ادامه این شناگر در ماده ۱۰۰ متر قورباغه نیز با ثبت زمان ۱:۱۵:۴۵ بار دیگر رکورد شکنی کرد. رکورد پیشین این ماده با زمان ۱:۱۶:۵۷ نیز متعلق به همین شناگر بود که توانست ۱ ثانیه این رکورد را کاهش دهد.

رکوردشکنی زینب قربانی همچنان ادامه داشت و او توانست در ماده ۱۰۰ متر آزاد با ثبت زمان ۰۱:۰۰:۹۴ رکورد پیشین این ماده را که توسط یونا سادات نیاکان از تیم گلستان با زمان ۰۱:۰۲:۲۴ در اسفند ۱۴۰۰ به ثبت رسیده بود جابجا کند.

همچنین تیم هاشمی نژاد مشهد در ماده ۱۰۰*۴ متر آزاد تیمی با ترکیب پرنیا ظریف برگی، شیرین شیرخانی، زینب قربانی و مهدیه زحمتکش و با ثبت زمان ۰۴:۱۳:۴۵ توانست رکورد این ماده را که در دستان تیم منتخب با ترکیب رزا رهبر، نیوشا بیات، آیناز شیخ عربی و یونا سادات نیکان با زمان ۰۴:۱۸:۵۱ بود ۵ ثانیه بهبود بخشد.

رکورد ماده ۵۰ متر قورباغه:

  • رکورد جدید: 

زینب قربانی  00:34:41 – دومین دوره مسابقات جایزه بزرگ تهران

  • رکورد قبلی :

زینب قربانی 00:34:97 – مهر ماه ۱۴۰۱

رکورد ماده ۱۰۰ متر قورباغه:

  • رکورد جدید: 

زینب قربانی تیم هاشمی نژاد مشهد 1:15:45 – دومین دوره مسابقات جایزه بزرگ تهران

  • رکورد قبلی :

زینب قربانی 1:16:57 – مهر ماه ۱۴۰۱

رکورد ماده ۱۰۰ متر آزاد:

  • رکورد جدید: 

زینب قربانی تیم هاشمی نژاد مشهد  01:00:94 – دومین دوره مسابقات جایزه بزرگ تهران

  • رکورد قبلی :

یونا سادات نیاکان تیم گلستان ۰۱:۰۲:۲۴ – اسفند ۱۴۰۰

رکورد ماده ۱۰۰*۴ متر آزاد تیمی :

رکورد جدید:

  • تیم هاشمی نژاد مشهد (پرنیا ظریف برگی_ شیرین شیرخانی_ زینب قربانی_مهدیه زحمتکش) ۰۴:۱۳:۴۵ _ دومین دوره مسابقات جایزه بزرگ تهران

رکورد قبلی :

  • تیم منتخب (رزا رهبر_ نیوشا بیات_ آیناز شیخ عربی_ یونا سادات نیاکان) ۰۴:۱۸:۵۱ _ اسفند ۱۴۰۰

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب