برگزاری دومین جشنواره تابستانی شنا دختران استان همدان

دومین جشنواره تابستانی شنا استان همدان با حضور ۱۳۸ شناگر دختر از سراسر این استان در استخر کوثر مریانج همدان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ دومین جشنواره شنا فصل تابستان استان همدان با حضور ۱۳۸ شناگر دختر در قالب ۱۱ تیم و ۴ رده سنی در ۱۸ ماده مختلف در استخر کوثر مریانج همدان برگزار شد.

سپیده شایانیان نایب رییس هیات شنا استان همدان در این خصوص گفت: دختران شناگر در دومین جشنواره فصل تابستان ۱۴۰۲ در سطح استان بایکدیگر به رقابت پرداختند که با تلاش مربیان ارزنده استان شاهد رشد چشمگیر کمی و کیفی مناسبی در حوزه شنای دختران بودیم.

شایانیان در ادامه گفت: توسعه همگانی رشته شنا در عموم جامعه بویژه بانوان جزو الویت های هیأت استان است چرا که ما در حوزه بانوان باید شاهد نشاط و تحرک باشیم تا بانوان گرامی ما با انگیزه زیاد در حوزه های مختلف جامعه نقش آفرینی نمایند.

وی افزود: برگزاری چنین جشنواره هایی منجر به ایجاد انگیزه بین مدارس شنای دختران و مربیان سازنده استان شده است که ما را امیدوار به حوزه قهرمانی در بخش دختران نموده است. این انگیزه و نشاط در خانواده شنای بانوان استان نوید بخش روزهای درخشان برای شنا دختران است.

شایانیان در پایان گفت: از تمام بانوان استان دعوت بعمل می آید تا با فعالیت در رشته های مختلف ورزشی و با نگاهی ویژه به رشته شنا به سلامت خود و جامعه عزیزمان کمک کنند. همچنین در بخش بزرگسالان برنامه ریزی هایی بویژه در حوزه شنای بانوان در حال تدوین است تا با برگزاری چنین رقابت هایی شاهد حضور عموم بانوان استان در شنا باشیم.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب