حدیقی: یک سهمیه قطعی برای حضور در هانگژو به ما داده‌اند

رئیس کمیته فنی شیرجه گفت: چند روزی است که یک سهمیه قطعی برای حضور در هانگژو به ما داده‌اند البته کار ما سخت است زیرا اعزام یک نفر به تنهایی مشکلات زیادی به همراه خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ امید حدیقی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا در خصوص حضور ملی‌پوشان شیرجه ایران در بازی‌های آسیایی، اظهار داشت: چند روزی است که یک سهمیه قطعی برای حضور در هانگژو به ما داده‌اند. کمی کار ما سخت است، زیرا اعزام یک نفر به تنهایی مشکلات زیادی به همراه خواهد داشت.

رئیس کمیته فنی شیرجه عنوان کرد: زمانی برای انتخاب نداریم چرا که باید تا یک هفته دیگر نام ورزشکار اعزامی را اعلام کنیم. همه ملی‌پوشان ما مدعی هستند و ممکن است پس از اعلام نام یکی از آن‌ها، رکوردها و نتایج تغییر کند و عملکرد شخص دیگر بالاتر برود.

وی ادامه داد: اگر در زمان تمرین یا قبل از مسابقه ورزشکار ما مصدوم شود، چه کاری باید انجام بدهیم؟ مثلا در رشته کشتی، یک ورزشکار در وزن خودش بالاترین اولویت را دارد ولی پشت سر او ورزشکاران دیگری هستند که در صورت عدم‌ وجود شرایط یا مصدومیت، جای او را بگیرند. اولویت دادن در این شرایط نه تنها سخت است بلکه فنی هم نیست.

حدیقی در پایان گفت: امیدوارم مسئولان ورزش کشور به ویژه کمیته ملی المپیک نگاه بهتری به تیم شیرجه داشته باشند و حداقل ۲ سهمیه به تیم ما بدهند تا شرایط فنی به خوبی طی شود. جدای از این، ما در شیرجه هماهنگ نیز حرف برای گفتن داریم و می‌توانیم نتیجه بگیریم.

 

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب