دبل طلایی سام واژیر/ واژیر با طلای تخته سه متر ششمین مدال شیرجه ایران را کسب کرد

در آخرین روز از مسابقات شیرجه قهرمانی رده‌های سنی آسیا سام واژیر در تخته سه متر انفرادی دومین مدال طلای شیرجه ایران در این رقابت‌ها کسب کرد با این مدال شیرجه ایران ششمین مدال خود را ثبت کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ در پنجمین و آخرین روز از رقابت‌های شیرجه یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی جوانان آسیا امروز ۵ ملی پوش شیرجه ایران با حریفان خود به رقابت پرداختند.

در آخرین روز این رقابت‌ها ابتدا آیدن نصرتی و صدرا علیزاد منصور در ماده سکوی انفرادی رده سنی ۱۲-۱۳ سال شیرجه زدند. در پایان رقابت در این ماده آیدین نصرتی پس از دو نماینده ویتنام و دو نماینده مالزی با ۲۰۸ امتیاز پنجم شد و صدرا علیزاد نیز ۲۰۳.۷۵در رتبه ششم قرار گرفت و هردوی این شیرجه رو های ایران به کار خود در این مسابقات پایان دادند.

در ادامه دو ملی پوش شیرجه ایران سام واژیر و کیومرث اصلانی در شیرجه تخته ۳ متر انفرادی رده سنی ۱۴-۱۵ سال کار خود را آغاز کردند. سام واژیر شیرجه رو ارزنده ایران که تا به اینجای کار عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته بود پنجمین مدال کاروان شیرجه ایران به ارمغان آورد. واژیر در شیرجه از تخته سه متر موفق شد با ۳۸۲ امتیاز بر سکوی نخست این ماده قرار گیرد. پس از واژیر دو نماینده مالزی با امتیاز های ۳۵۳ و ۳۵۰ دوم و سوم شدند و کیومرث اصلانی دیگر نماینده ایران در این ماده با ۳۳۸ امتیاز چهارم شد. با این نتجیه ششمین مدال کاروان شیرجه ایران بار دیگر رنگ طلا به خود گرفت و واژیر دومین مدال طلای خود را کسب کرد.

علی صفری در سکو انفرادی رده سنی ۱۶-۱۸ سال نیز بدلیل مصدومیت با صلاحدید کادر فنی از شرکت در این ماده انصراف داد .

با این نتیجه پرونده تیم ملی شیرجه ایران در این مسابقات با کسب دو نشان طلا سه نقره و یک برنز بسته شد.

یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی جوانان آسیا ۷ الی ۱۹ اسفند سال ۱۴۰۲ در شهر کلارک فیلیپین برگزار می‌شود که رقابت‌های شیرجه این دوره از مسابقات ۷ اسفند آغاز و امروز(جمعه) ۱۱ اسفند ماه ۱۴۰۲ پیگیری به پایان خواهد رسید.

برنامه روز پنجم مسابقات شیرجه قهرمانی جوانان آسیا – فیلیپین

ماده سکو انفرادی رده سنی ۱۲- ۱۳سال

  • آیدین نصرتی ۲۰۸ امتیاز پنجم
  • صدرا علیزاد منصور ۲۰۳.۷۵ امتیاز ششم

تخته ۳ متر انفرادی رده سنی ۱۴-۱۵ سال

  • سام واژیر ۳۸۲ امتیاز جلیگاه نخست /کسب مدال طلا
  • کیومرث اصلانی ۳۳۸ امتیاز جایگاه چهارم

ماده سکو انفرادی رده سنی ۱۶-۱۸ سال

  • علی صفری انصراف

اسامی شیرجه روهای اعزامی به فیلیپین : 

  1. علی صفری
  2. سام واژیر
  3. کیومرث اصلانی
  4. آیدین نصرتی
  5. صدرا علیزاد منصور

کادر فنی :

مربی: شهنام نظرپور
مربی : مجتبی ولی‌پور

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب