در جلسه کمیته فنی واترپلو چه گذشت؟

اعضا کمیته واترپلو تصویب کردند که در مسابقات رده سنی واترپلو کشور هر تیم شرکت کننده تنها می تواند از تعداد ٣ نفر بازیکنان یک رده سنی پایین تر بهره ببرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ در جلسه کمیته فنی واترپلو پیرامون پنج محور اصلی بحث و تبادل نظر صورت گرفت. همچنین تصویب شد که در مسابقات رده سنی واترپلو کشور هر تیم شرکت کننده تنها می تواند از تعداد ٣ نفر بازیکنان یک رده سنی پایین تر بهره ببرد.

بنا به اعلام کمیته واترپلو پنج موضوع محوری جلسه به شرح زیر است:
١- تشکر از آقای عربدوست به دلیل برگزاری اردوی تیم ملی بزرگسالان و میزبانی مناسب از تیم ملی در شهر زنجان مصادف با ماه مبارک رمضان

٢- توضیحات آقای بیک راجع به اینکه تیم های استان خوزستان تا تسویه حساب کامل با بازیکنان فصل های قبل خود اجازه شرکت در مسابقات مذکور را ندارند و همچنین مقرر گردید مسابقات لیگ در تاریخ ١/٨/٩٢ لغایت ٣/٨/٩٢ پس از مراجعت تیم های ملی بزرگسالان و جوانان ایران از مسابقات قهرمانی آسیا برگزار شود.

٣- مقرر گردید در مسابقات رده سنی واترپلو کشور هر تیم شرکت کننده تعداد ٣ نفر از یک رده سنی پایین تر می تواند استفاده کند و فقط یک رده پایین تر، برای مثال در مسابقات ١۵-١۶ سال قهرمانی کشور فقط سه بازیکن از رده سنی ١٣-١۴ سال می تواند استفاده کند نه از ١١-١٢ سال بدیهی است در دستورالعمل ارسالی فدراسیون این موارد با درج تاریخ تولد به سرپرست محترم برگزاری مسابقات و هیات های شرکت کننده در مسابقات اعلام می شود.

۴- تصمیم گرفته شد نامه ای بر اساس تعیین مسئولین کمیته واترپلو استان های مختلف کشور تهیه و به استان ها ارسال گردد تا کمیته فنی واترپلو بتواند با یک شخص خاص در استانی خاص ارتباط برقرار کرده و تصمیمات کمیته فنی از این طریق در استان مربوطه انجام شود.

۵- سرپرست مسابقات ١٣-١۴ سال که در دهه اول مهرماه در ارومیه برگزار می گردد با نظر اکثریت آراء آقای منصور گروسی و همچنین سرپرست فنی مسابقات آقایان بیک و محب به عنوان خبره ورزشی و استعداد یاب فدراسیون به این مسابقات اعزام گردند، بدیهی است طبق سنوات گذشت حق الزحمه سه بزرگوار از طریق هیات برگزار کننده پرداخت می شود.
۶- در مورد رتبه بندی داوران مقرر گردید داوران واترپلو طبق قوانین فینا به صورت، داور، داور ملی، داور بین المللی رتبه بندی گردند.
انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

امینی: مدیریت ورز‌ش‌های آبی آسیا در دست ایرانیان است که باید به آن افتخار کنیم/بدون اغراق رضوانی جایگاه مهمی را بدست آورد

نایب‌رئیس اسبق کمیته واترپلو جهان گفت: اکنون مدیریت شنا، شیرجه و واترپلو آسیا در دست ایرانیان است که باید به این مهم افتخار کنیم و جایگاه رضوانی بدون اغراق پس از کمیته بین‌المللی المپیک، مهم‌ترین جایگاه ممکن است که می‌توان به دست آورد.