دیدار رئیس فدراسیون شنا با وزیر ورزش و جوانان

محسن رضوانی رئیس فدراسیون با دکتر سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در محل وزارت ورزش دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ محسن رضوانی رئیس فداسیون شنا، شیرجه و واترپلو امروز (یکشنبه) با حضور در وزارت ورزش و جوانان با دکتر سید حمید سجادی وزیر محترم ورزش و جوانان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این جلسه که محمد علی‌ آبادی نایب رییس فدراسیون نیز حضور داشت درخصوص آخرین وضعیت فدراسیون شنا و همچنین روند آماده‌سازی و اردوهای برون مرزی مورد نیاز تیم‌های ملی شنا، شیرجه و واترپلو برای حضور پرقدزت در بازی‌های آسیایی هانگژو ۲۰۲۳ صحبت شد.

به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، محسن رضوانی رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو با اشاره به دیداری که با وزیر ورزش و جوانان داشت، گفت: در این دیدار در خصوص بازیهای آسیایی و وضعیت تیم ها صحبت شد و همچنین دکتر سجادی این قول را دادند که پیگیر مسائلی که مرتبط با شرکت توسعه و نگهداری از اماکن ورزشی هستند، باشد.

وی افزود: یکی دیگر از موارد حائز اهمیت برای جامعه ورزش، بیمه حوادث ورزشکاران بود که با پیگیری های دکتر سجادی به مرحله اجرایی رسید و این اتفاق بسیار بزرگی بود و ما امیدوارم در بازیهای آسیایی بتوانیم در رشته واترپلو با کسب نتایج مطلوب ضمن قدردانی از حمایت های وزیر ورزش و جوانان از جایگاه کشورمان دفاع کنیم.

رضوانی در ادامه با اشاره به ورود مربی جدید صربستانی در روز گذشته به ایران گفت: با توجه به اینکه واترپلو ایران حدود ۶ الی ۷ سال زیر نظر یک مربی صربستانی رو به پیشرفت بود، تصمیم بر آن شد که ۲،۳ ماه باقیمانده تا بازیهای آسیایی را نیز زیر نظر یک مربی صربستانی پیش ببریم و مسیر را تغییر ندهیم که بتوانیم به نتیجه برسیم.

رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو افزود: به همین منظور بنا شد طی مقدمات انجام شده دژان میلاکوویچ مربی تیم ملی جوانان صربستان که چند سالی نیز سرمربی تیم ملی سنگاپور بوده با فدراسیون تا بازیهای آسیایی همکاری داشته باشد

رضوانی با اشاره به برگزاری اردوی ۱۰ روزه در ایران با حضور تیم ملی امید صربستان و ۲ اردوی ۱۰ روزه دیگر در صربستان و مجارستان تا بازیهای هانگژو تاکید کرد: تیم های ایران، چین و قزاقستان در یک سطح هستند و و هرکدام که بتوانند با حمایت در بازیهای تدارکاتی بیشتری حاضر شوند، قطعا در بازیهای آسیایی نتیجه مطلوب تری را کسب خواهند کرد.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب