رضوانی: در مسابقات آسیایی واترپلو به دنبال خوش‌رنگ‌ترین مدال هستیم

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ محسن رضوانی پس از بازی دوستانه تیم‌های ملی واترپلوی بزرگسالان و جوانان ایران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز شاهد یک مسابقه تمرینی بودیم که در هفته ٢ یا ٣ بار انجام می‌شود. تیم ملی جوانان در مجموعه ورزشی آزادی تمرین می‌کند و تیم ملی بزرگسالان در استخر ٩ دی تمرینات را پیگیری می‌کند.

وی با بیان اینکه تا ١۰ روز دیگر تیم‌ ملی جوانان به مسابقات آسیایی اعزام خواهد شد، ادامه داد: این مسابقات جنبه انتخابی جهان را هم دارد. سال گذشته اجازه حضور در مسابقات قزاقستان را نداشتیم و به همین دلیل حضور در این دوره از مسابقات بسیار برای ما حائز اهمیت است. به دنبال حضوری قدرتمند هستیم و می‌خواهیم با قدرت‌های آسیا مبارزه کنیم.

رضوانی خاطرنشان کرد: تنها راه موفقیت و کسب نتیجه در مسابقات آسیایی سال آینده آماده کردن تیمی منسجم و متحد است، چراکه در واترپلو اگر رفاقت و همدلی حاکم باشد نیمی از راه طی خواهد شد. خوشبختانه تیم‌های ملی ما مدیریت خوبی دارند و فضای دوستانه در تیم‌ها وجود دارد.

سرپرست فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: امید زیادی داریم تا در مسابقات آسیایی روی سکو برویم و قطعا تلاش می‌کنیم بهترین رنگ مدال را از آن خود کنیم که فکر می‌کنم شایستگی این را هم دارند.

وی در مورد شرایط فدراسیون شنا، عنوان کرد: ١۴ بهمن سال گذشته به عنوان سرپرست فدراسیون انتخاب شدم؛ دبیر فدراسیون بودم و فدراسیون جهانی من را به عنوان سرپرست موقت پذیرفت و خوشبختانه مشکلات هم تا حدود زیادی حل شد. ٢٨ تیر ماه آخرین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون بود که متاسفانه این اتفاق رخ نداد، اما تمام مکاتباتی که از طرف فدراسیون جهانی برای ما ارسال می‌‌شود در اختیار مسئولان وزارت ورزش و مخصوصا کیومرث هاشمی قرار داده می‌شود و تمام مسئولان پیگیر این موضوعات هستند.

رضوانی تصریح کرد: من به عنوان یک عضو کمیته مربیان فدراسیون جهانی انتخاب شدم. به عقیده من محیط ورزشی نیاز به آدم ورزشی دارد؛ من قول می‌دهم اگر ارتباط خوبی با مسئولان فدراسیون جهانی برقرار کنیم اتفاقات مثبت و خوبی رخ خواهد داد.

وی درمورد مشکلات مالی فدراسیون اظهار داشت: نخستین موضوعی که مربی تیم ملی بسیار به آن تاکید داشت برگزاری بازی دوستانه بود، اما فدراسیون شنا هم مانند تمام فدراسیون‌ها مشکلات مالی دارد. با این حال برای ملی‌پوشان پول تو جیبی هم در نظر گرفته‌ایم و از اضافه کار کارکنان فدراسیون کم کردیم تا شرایط تیم‌های ملی بهتر شود. مالارا شرایط تیم را درک می‌کند و با تمام توان برای موفقیت ایران تلاش می‌کند.

رضوانی گفت: در دو ماه گذشته دو المپیک کوچک برگزار شد؛ مسابقات شنا قهرمانی جهان و دیگری رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی جهان در روسیه. از مسئولان ارشد ورزش می‌خواهم که نگاه ویژه به ورزش‌های پایه داشته باشند تا ما هم بتوانیم پیشرفت کنیم.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

امینی: مدیریت ورز‌ش‌های آبی آسیا در دست ایرانیان است که باید به آن افتخار کنیم/بدون اغراق رضوانی جایگاه مهمی را بدست آورد

نایب‌رئیس اسبق کمیته واترپلو جهان گفت: اکنون مدیریت شنا، شیرجه و واترپلو آسیا در دست ایرانیان است که باید به این مهم افتخار کنیم و جایگاه رضوانی بدون اغراق پس از کمیته بین‌المللی المپیک، مهم‌ترین جایگاه ممکن است که می‌توان به دست آورد.