رنگ مدال‌های شیرجه ایران کامل شد/ واژیر خوش درخشید و مدال طلای تخته یک متر را کسب کرد

در چهارمین روز از مسابقات شیرجه قهرمانی رده‌های سنی آسیا با درخشش سام واژیر در تخته یک متر انفرادی نخستین مدال طلای شیرجه ایران در این رقابت‌ها کسب شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ صبح امروز(پنجشنبه) در چهارمین روز از مسابقات شیرجه رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا نمایندگان شیرجه ایران در ماده های تخته یک متر انفرادی و ۳ متر انفرادی با حریفان آسیایی خود به رقابت پرداختند.

در چهارمین روز این مسابقات ابتدا دو ملی پوش شیرجه ایران سام واژیر و کیومرث اصلانی در شیرجه تخته ۱ متر انفرادی رده سنی ۱۴-۱۵ سال کار خود را آغاز کردند. سام واژیر شیرجه رو ارزنده ایران که تا به اینجای کار عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته بود پنجمین مدال کاروان شیرجه ایران به ارمغان آورد. واژیر در شیرجه از تخته یک متر موفق شد با ۳۳۹ امتیاز بر سکوی نخست این ماده قرار گیرد. پس از واژیر نماینده مالزی ۳۲۳ امتیاز دوم، شیرجه رو ژاپن با ۳۱۶ امتیاز سوم و کیومرث اصلانی دیگر نماینده ایران در این ماده با ۳۰۹ امتیاز چهارم شد. با این نتجیه نخستین مدال طلای این دوره از مسابقات توسط سام واژیر به ثبت رسید.

همچنین علی صفری دیگر نماینده شیرجه ایران در این مسابقات در ماده تخته ۳ متر انفرادی رده سنی ۱۸_۱۶ سال پانزدهم شد.

یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی جوانان آسیا ۷ الی ۱۹ اسفند سال ۱۴۰۲ در شهر کلارک فیلیپین برگزار می‌شود کهرقایت‌های شیرجه این دوره از مسابقات ۷ الی ۱۱ اسفند ماه ۱۴۰۲ پیگیری خواهد شد.

نتایج روز چهارم مسابقات شیرجه قهرمانی جوانان آسیا – فیلیپین

شیرجه تخته ۳ متر انفرادی رده سنی ۱۶-۱۸ سال

  • علی صفری در جایگاه پانزده

شیرجه تخته ۱ متر انفرادی رده سنی ۱۴-۱۵ سال

  • سام واژیر با ۳۲۳ امتیاز اول شد / کسب مدال طلا
  • کیومرث اصلانی ۳۰۹ با امتیاز چهارم شد

اسامی شیرجه روهای اعزامی به فیلیپین : 

  1. علی صفری
  2. سام واژیر
  3. کیومرث اصلانی
  4. آیدین نصرتی
  5. صدرا علیزاد منصور

کادر فنی :

مربی: شهنام نظرپور
مربی : مجتبی ولی‌پور

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

امینی: مدیریت ورز‌ش‌های آبی آسیا در دست ایرانیان است که باید به آن افتخار کنیم/بدون اغراق رضوانی جایگاه مهمی را بدست آورد

نایب‌رئیس اسبق کمیته واترپلو جهان گفت: اکنون مدیریت شنا، شیرجه و واترپلو آسیا در دست ایرانیان است که باید به این مهم افتخار کنیم و جایگاه رضوانی بدون اغراق پس از کمیته بین‌المللی المپیک، مهم‌ترین جایگاه ممکن است که می‌توان به دست آورد.