شاگردان مالارا پیروز شدند

تیم ملی واترپلوی بزرگسال ایران در یک دیدار دوستانه تیم ملی واترپلوی جوانان ایران را شکست داد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ شاگردان پائولو مالارا سرمربی ایتالیایی تیم ملی واترپلوی ایران صبح امروز(پنج شنبه) در یک دیدار دوستانه تیم جوانان را شکست دادند.
این مسابقه که با موافقت کادر فنی دو تیم یک ست بیشتر انجام شد در نهایت با نتیجه ٢۶ بر ٨ به سود تیم ملی بزرگسالان به پایان رسید.

محسن رضوانی سرپرست فدراسیون شنا که برای تماشای توانایی ملی پوشان به استخر سه گانه ٩ دی آمده بود در دقایق پایانی این مسابقه شخصا به عنوان داور بازی را قضاوت کرد.

نادر غفوری رئیس کمیته فنی واترپلو در حاشیه این مسابقه گفت: تیم جوانان اول مهرماه به مسابقات آسیایی اعزام می شود. رقابت های جوانان رسما از تاریخ سوم مهرماه آغاز می شود همچنین تیم ملی بزرگسالان نیز ششم مهرماه به سنگاپور می روند و رقابت های آنها از هشتم مهرماه استارت می خورد.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

امینی: مدیریت ورز‌ش‌های آبی آسیا در دست ایرانیان است که باید به آن افتخار کنیم/بدون اغراق رضوانی جایگاه مهمی را بدست آورد

نایب‌رئیس اسبق کمیته واترپلو جهان گفت: اکنون مدیریت شنا، شیرجه و واترپلو آسیا در دست ایرانیان است که باید به این مهم افتخار کنیم و جایگاه رضوانی بدون اغراق پس از کمیته بین‌المللی المپیک، مهم‌ترین جایگاه ممکن است که می‌توان به دست آورد.