شناگر ۶۴ ساله کوبایی: هیچ وقت دیر نیست…

شناگر ۶۴ ساله کوبایی مسیر آبی بین کوبا تا آمریکا را شنا کرد.

“دیانا نیاد” کوبایی برای پنجمین و به گفته ی خود آخرین بار شانس خود را برای پیمودن مسافت ١۶۶ کیلومتری بین کوبا و فلوریدای امریکا امتحان کرد و در نهایت پس از ۵٣ساعت به آرزوی دیرینه ی خود رسید.

این ورزشکار ۶۴ ساله از ٣۵سال پیش تا کنون بارها برای شکستن رکورد طولانی ترین مسیر به آب زده بود که هیچ گاه موفق به انجام این کار نشد و حتی یک بار هم عروس های دریایی آن قدر او را گزیدند که با صورتی تاول زده و متورم به ساحل برگشت. اما آخرین تلاش وی موفقیت آمیز بود و سرانجام توانست کاری را انجام دهد که هیچ کس دیگری تاکنون روی زمین انجام نداده است.
وی در پایان این پیام را برای مردم دنیا داشت: هرگز نباید تسلیم شد، هیچ گاه برای رسیدن به آرزوها دیر نیست و این ورزش در ظاهر انفرادی به نظر میاید ولی در حقیقت یک ورزش تیمی است.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

امینی: مدیریت ورز‌ش‌های آبی آسیا در دست ایرانیان است که باید به آن افتخار کنیم/بدون اغراق رضوانی جایگاه مهمی را بدست آورد

نایب‌رئیس اسبق کمیته واترپلو جهان گفت: اکنون مدیریت شنا، شیرجه و واترپلو آسیا در دست ایرانیان است که باید به این مهم افتخار کنیم و جایگاه رضوانی بدون اغراق پس از کمیته بین‌المللی المپیک، مهم‌ترین جایگاه ممکن است که می‌توان به دست آورد.