علی محب: نقره جوانان کمتر از طلا نیست

علی محب با ابراز خشنودی از کسب سهمیه مسابقات جهانی توسط تیم ملی واترپلوی جوانان گفت: گرفتن مدال نقره تیم ملی جوانان در رقابت های جوانان آسیا برای ما کمتر از طلا نیست.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ علی محب پیشکسوت واترپلو عملکرد تیم ملی جوانان واترپلو را مثبت ارزیابی کرد و گفت: گرفتن سهمیه جهانی به همراه مدال نقره در رقابت های جوانان آسیا توسط واترپلوئیست های جوان ایران نتیجه بسیار مطلوبی بود. تیم ملی جوانان بدون داشتن تجربه حضور در مسابقات برون مرزی در این رقابت ها شرکت کرد و سربلند از این رقابتها بیرون آمد.
وی ادامه داد: تیم ملی جوانان واترپلو در این رقابت ها شش برد با اقتدار را به دست آورد و در نهایت هم در بازی فینال قدری کم شانسی آورد. تیم ایران شناخت زیادی از ژاپن نداشت. به هر حال باید به این نکته اشاره کنم که ژاپن لیگ سراسری واترپلوی جوانان را در طول سال برگزار می کند و این موضوع تاثیر بسیاری بر روی پیشرفت تیم واترپلوی ژاپن داشته است.
پیشکسوت واترپلو یادآور شد: تیم ملی جوانان واترپلو با همین ترکیب طی دو سال آینده در رقابت های جهانی و همچنین رقابت های آسیایی جوانان زیر ١٩ سال شرکت خواهد کرد. مهمتر از هر چیزی حفظ این تیم جوان است که با یک برنامه ریزی دراز مدت و اردوهای داخلی و برون مرزی و همچنین بازی های تدارکاتی بتوانیم در سایر رقابت ها نیز موفق ظاهر شویم.
علی محب با تشکر از مربیان تیم ملی جوانان واترپلو تصریح کرد: این رقابت ها برای بازیکنان تجربه خوبی بود برای شرکت در رقابت های جهانی جوانان که سال آینده در ترکیه برگزار می شود یک سال فرصت باقی است. در حال حاضر سرپرست فدراسیون برنامه های طولانی مدتی را برای واترپلوی ایران در نظر گرفته است تا بتوانیم واترپلو را در آسیا به جایگاه واقعی خود برسانیم.

image_printپرینت مطلب