فولاد ماهان به تداوم صدرنشینی می اندیشد، زنجان به پایان ناکامی هایش

دور برگشت رقابتهای لیگ برتر واترپلو باشگاهای کشور روز جمعه با انجام ۴ دیدار آغاز خواهد شد و در حساس ترین دیدار هفته در انزلی فولاد ماهان صدرنشین به مصاف هیات شنای گیلان خواهد رفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، هفته هشتم و آغازین دور برگشت رقابتهای لیگ برتر واترپلو روز جمعه پیگیری می شود و در مهمترین دیدار تیم فولاد ماهان سپاهان که عنوان قهرمانی نیم فصل را با اقتدار به خود اختصاص داد در دیداری حساس و تعیین کننده به مصاف تیم هیات شنای گیلان می رود که از وجود چند بازیکن ملی پوش و با تجربه بهره می برد. تیم گیلان با ٧ امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد و در این دیدار برای صعود به رده های بالاتر امیدوار است تا صدرنشین را در این دیدار خانگی متوقف کند.

دو تیم هم خانواده نفت و گاز امیدیه و نفت و گاز گچساران نیز که به ترتیب با ١١ و ٣ امتیاز در رده های سوم و ششم جدول جای دارند دیگر دیدار حساس هفته را برگزار خواهند کرد.

در اصفهان تیم هیات شنای زنجان که پس از دو شکست پیاپی مقابل فولاد ماهان و نفت و گاز امیدیه میهمان تیم انتهای جدولی خانه شناگران اصفهان خواهد بود، امیدوار است تا در این دیدار به کابوس ناکامی هایش پایان دهد و دور برگشت را با پیروزی آغاز کند.

در چهارمین و آخرین دیدار هفته هشتم نیز تیم هیات شنای خراسان که با یک امتیاز و بدون برد در قعر جدول قرار دارد در خانه به مصاف هیات شنای خوزستان می رود که با ۵ امتیاز در مکان پنجم جدول ایستاده است.

در پایان هفته هفتم و دور رفت رقابتهای لیگ برتر واتر پلو تیم فولادماهان سپاهان با ١۴ امتیاز در صدر جدول قرار دارد، تیم نفت و گاز امیدیه با ١١ امتیاز دوم است و هیات شنای زنجان با ١۰ امتیاز در مکان سوم جدول جای دارد.

برنامه هفته هشتم رقابتهای لیگ برتر به شرح زیر است:
جمعه ٢٣ دی ماه:
*نفت و گاز امیدیه – نفت و گاز گچساران (ساعت ١٢)
داوران: مالک قاطع – محمد رضا محمدی ناظر: هوشنگ حافظی
*هیات شنای گیلان- فولاد ماهان سپاهان (ساعت ١٣)
داوران: حامد دایی تقی – امیر آذرخش ناظر: علی گرامی
*خانه شناگران اصفهان – هیات شنای زنجان (ساعت ١٢)
داوران: امیر همراهی- امیر ریحانی ناظر: ایرج رئوف آذر
*هیات شنای خراسان – هیات شنای خوزستان (ساعت ١۴:٣۰)
داوران: محمود نصر – منصور مهذب صانعی ناظر: سیروس طاهریان

image_printپرینت مطلب