فولاد ماهان صدرنشین به قهرمانی نیم فصل می اندیشد

هفته هفتم و پایانی دور رفت بیست و یکمین دوره رقابتهای لیگ برتر واترپلو باشگاههای کشور روز جمعه با برگزاری ۴ دیدار پیگیری می شود که در مهمترین دیدارها تیم فولاد ماهان سپاهان برای کسب عنوان قهرمانی نیم فصل به مصاف تیم نفت و گاز گچساران خواهد رفت.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، تیم فولاد ماهان سپاهان که با پیروزی غیر منتظره برابر هیات شنای زنجان در فاصله یک هفته به پایان دور رفت مسابقات لیگ برتر واترپلو به صدر جدول لیگ برتر صعود کرد این هفته در گچساران میهمان نفت و گاز این شهر خواهد بود و در صورت پیروزی در این مسابقه بیرون از خانه عنوان قهرمانی نیم فصل را به خود اختصاص خواهد داد.
تیم گچساران که با دو پیروزی و یک تساوی ۵ امتیازی است در این دیدار خانگی برای کسب نتیجه ای غیر منتظره برابر صدر نشین جدید لیگ انگیزه های متفاوتی دارد.
در همین چارچوب تیم های هیات شنای زنجان و نفت امیدیه نیز در دیداری حساس را برگزار خواهند کرد، دیداری که در صورت لغزش تیم فولاد ماهان در کسب پیروزی برابر نفت و گاز گچساران می تواند عنوان قهرمانی نیم فصل را از نماینده اصفهان به زنجان دست به دست کند.
تیم هیات شنای زنجان با ١۰ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد و در صورت پیروزی مقابل تیم نفت و گاز امیدیه که با ٧ امتیاز در جای سوم ایستاده است می تواند نیم نگاهی نیز به صدر جدول داشته باشد.
تیم هیات شنای زنجان پس از شکست ناباورانه برابر فولاد ماهان سپاهان امیدوار است تا این شکست شوک لازم را برای ایجاد انگیزه بین ملی پوشان این تیم برای حضور قدرتمند در ادامه مسابقات لیگ برتر واترپلو ایجاد کرده باشد.
در هفته هفتم همچنین در اهواز تیم هیات شنای خوزستان پذیرای هیات شنای گیلان خواهد بود، دو تیمی که با ۵ امتیاز در کمرشکن جدول قرار گرفته اند و پیروزی هر یک از این دو تیم می تواند تیم برنده را در جمع تیم های بالای جدول قرار دهد.
در چهارمین دیگر دیدار هفته هفتم دو تیم قعرنشین هیات شنای خراسان و خانه شناگران اصفهان به مصاف هم خواهند رفت تا حداقل در هفته پایانی دور رفت یکی از این دو تیم روی برد را به خود ببیند.
در پایان هفته ششم رقابتهای لیگ برتر واترپلو تیم فولاد ماهان سپاهان با ١٢ امتیاز از ۶ مسابقه در صدر جدول قرار دارد، تیم هیات شنای زنجان با همین تعداد مسابقه و کسب ١۰ امتیاز دوم است و تیم نفت و گاز امیدیه با ٩ امتیاز در مکان سوم جدول ایستاده است.

image_printپرینت مطلب