قرعه کشی لیگ برتر واترپلو برگزار می شود

قرعه کشی لیگ برتر واترپلو روز دوشنبه ١٨ شهریور سال جاری با حضور مسئولان باشگاه ها و سازمان لیگ برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ روز دوشنبه هفته آینده قرعه کشی رقابت های لیگ برتر واترپلو با حضور نمایندگان باشگاه ها و مسئولان سازمان لیگ در محل فدراسیون برگزار می شود. پیش از این اعضا تصویب کردند که مسابقات لیگ برتر سال ١٣٩٢ از اول آبان ماه و به صورت متمرکز برگزار شود. براین اساس در هر هفته ی مسابقات لیگ برتر تمام تیم ها در دو گروه و به صورت متمرکز در یک شهر به رقابت با یکدیگر می پردازند، در نهایت هم مرحله ی پلی آف هم رده بندی برگزار می شود.
بر این اساس دعوت نامه سازمان لیگ از نمایندگان باشگاه ها برای شرکت در قرعه کشی به شرح زیر است:
جناب آقای رضا ساکت (مدیرعامل محترم باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد ماهان سپاهان)، مرادعلی مومنی(نفت و گاز امیدیه)، گودرزی(صنعت نفت آبادان)، مهندس ظریف کار( پتروشیمی بندرامام)، دکتر محمد شهوازیان(نیک بسپار یزد)، اسکندر ملک زاده (نفت و گاز گچساران)، منصور قنبرزاده(صنعت نفت تهران)، پیکان، دانشگاه آزاد اسلامی، تراکتورسازی تبریز، هیأت شنا استان گیلان، زنجان، آذربایجان شرقی

باسلام
احتراماً پیرو نامه شماره ٢۵۵٩/٢۶۰ مورخ ٢/۴/٩٢ در خصوص برگزاری جلسه قرعه کشی مسابقات لیگ برتر واترپلو، بدینوسیله از جنابعالی و یا نماینده آن باشگاه دعوت میگردد در ساعت ١۰ صبح روز دوشنبه مورخ ١٨/۶/٩٢ در محل فدراسیون شنا حضور بهم رسانید.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

امینی: مدیریت ورز‌ش‌های آبی آسیا در دست ایرانیان است که باید به آن افتخار کنیم/بدون اغراق رضوانی جایگاه مهمی را بدست آورد

نایب‌رئیس اسبق کمیته واترپلو جهان گفت: اکنون مدیریت شنا، شیرجه و واترپلو آسیا در دست ایرانیان است که باید به این مهم افتخار کنیم و جایگاه رضوانی بدون اغراق پس از کمیته بین‌المللی المپیک، مهم‌ترین جایگاه ممکن است که می‌توان به دست آورد.