قرعه کشی رقابت های لیگ برتر واترپلو انجام شد

قرعه کشی بیست و سومین دوره ی لیگ برتر واترپلو باشگاه های کشور برگزار شد و مدعیان قهرمانی حریفان خود را شناختند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ قرعه کشی بیست و سومین دوره ی لیگ برتر واترپلو باشگاه های کشور با حضور محسن رضوانی سرپرست فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو و تعدادی از اعضای کمیته ی فنی واترپلو و نمایندگان باشگاه های شرکت کننده در محل اجتماعات استخر ٩دی برگزار شد.

پس از انجام قرعه کشی مقرر شد که هشت تیم شرکت کننده در دو گروه a و b با یکدیگر به رقابت بپردازند.

گروه a: نفت و گار گچساران، نفت و گار امیدیه، چوکا تالش، دانشگاه آزاد اسلامی

گروه b: پیکان، نیک بسپار یزد، استخر شهید شهبازی زنجان، اصفهان

مسابقات لیگ برتر واترپلو با حضور تیم های نفت و گار گچساران، نفت و گار امیدیه، چوکا تالش، دانشگاه آزاد اسلامی، پیکان، نیک بسپار یزد، استخر شهید شهبازی زنجان، اصفهان برگزار می شود.پیش از این اعضا تصویب کردند که مسابقات لیگ برتر سال ١٣٩٢ از اول آبان ماه و به صورت متمرکز برگزار شود. براین اساس در هر هفته ی مسابقات لیگ برتر تمام تیم ها در دو گروه و به صورت متمرکز در یک شهر به رقابت با یکدیگر می پردازند، در نهایت هم مرحله ی پلی آف هم رده بندی برگزار می شود. بنا به اعلام سازمان لیگ برنامه مسابقات نیز پس از هماهنگی های لازم اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

امینی: مدیریت ورز‌ش‌های آبی آسیا در دست ایرانیان است که باید به آن افتخار کنیم/بدون اغراق رضوانی جایگاه مهمی را بدست آورد

نایب‌رئیس اسبق کمیته واترپلو جهان گفت: اکنون مدیریت شنا، شیرجه و واترپلو آسیا در دست ایرانیان است که باید به این مهم افتخار کنیم و جایگاه رضوانی بدون اغراق پس از کمیته بین‌المللی المپیک، مهم‌ترین جایگاه ممکن است که می‌توان به دست آورد.