قهرمانی تهران در چهارمین دوره مسابقات شنا دختران استعدادهای برتر کشور

چهارمین دوره مسابقات شنا المپیاد استعدادهای برتر کشور ویژه دختران در رده سنی 13-14 سال با قهرمانی استان تهران به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ چهارمین دوره مسابقات شنا المپیاد استعدادهای برتر کشور ویژه دختران در رده سنی زیر ۱۳-۱۴ سال دوم و سوم شهریور ماه ۱۴۰۲ به میزبانی هیات شنا استان تهران در استخر قهرمانی آزادی پیگیری و به پایان رسید.

۲۴ استان در این مسابقات در ۱۷ ماده گوناگون باهم به رقابت پرداختند و در پایان تیم استان تهران با کسب ۸ مدال طلا، ۵ نقره و ۸ برنز بر سکوی قهرمانی این دوره از رقابت‌ها ایستاد. همچنین البرز با کسب ۴ مدال طلا دوم شد و گلستان نیز با ۳ مدال طلا، ۸ مدال نقره و ۱ مدال برنز به مقام سوم دست یافت.

برای مشاهده نتایج این مسابقات بر روی لینک زیر کلیک کنید:

نتایج-کامل-مسابقات-شنا-دختران-المپیاد-استعدادهای-برتر-کشور-شهریور_۱۴۰۲

نتایج-مدال-های-مسابقات-شنا-دختران-استعداد-های-برتر-سال-۱۴۰۲

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

امینی: مدیریت ورز‌ش‌های آبی آسیا در دست ایرانیان است که باید به آن افتخار کنیم/بدون اغراق رضوانی جایگاه مهمی را بدست آورد

نایب‌رئیس اسبق کمیته واترپلو جهان گفت: اکنون مدیریت شنا، شیرجه و واترپلو آسیا در دست ایرانیان است که باید به این مهم افتخار کنیم و جایگاه رضوانی بدون اغراق پس از کمیته بین‌المللی المپیک، مهم‌ترین جایگاه ممکن است که می‌توان به دست آورد.