مجمع عمومی فدراسیون شنا برگزار شد

امروز (چهارشنبه) مجمع عمومی سالیانه فدراسیون شنا در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ صبح امروز(چهارشنبه) ساعت ۱۰:۰۰ مجمع عمومی فدراسیون شنا با حضور اعضا در محل آکادمی ملی المپیک در حالی برگزار شد که نماینده‌های هیات های استانی از طریق ویدئو کنفرانس از محل استانی خود در این جلسه حاضر شده بودند.

در این جلسه دکتر سید محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان ، مهین فرهادی‌زاد نایب رئیس کمیته‌ ملی‌ المپیک به همراه محسن رضوانی رئیس، هادی بیداریان دبیر و محسن علی آبادی و شهرناز ورنوس نواب رئیس فدراسیون و نمایندگان باشگاه‌ها و کمیسیون های مربیان، ورزشکاران و داوران حضور داشتند.

در ابتدا محسن رضوانی رییس فدراسیون با خیر مقدم به اعضای مجمع، مسئولان هیات های استانی و نمایندگان ارگان ها گزارش جامعی از فعالیت های انجام شده در سال ۱۴۰۱ در مجمع ارائه داد. رضوانی ضمن ارئه گزارش در خصوص کسب مدال نقره تیم ملی واترپلو ایران در مسابقات قهرمانی آسیا که در ماه های نخست سال جاری اتفاق افتاد با اشاره به دغدغه مهم هیات های شنا استانی که نبود یک استخر در اختیار است از مسئولان ورزش کشور خواستار پیگیری این موضوع شد.

برنامه مجمع با ارائه گزارش حسابرس مستقل و خزانه دار ادامه پیدا کرد که بیلان مالی فدراسیون با اکثریت آرا مورد تایید قرار گرفت. در ادامه پس از ارائه گزارش هادی اسلامی بازرس فدراسیون کلیه اعضا مجمع به آن رای تایید دادند.

آئین نامه های انضباطی ، آموزش و پژوهش، روستایی و عشایری، اماکن آبی و استخرهای شنا، مالی سال ۱۴۰۲، دستورالعمل رتبه بندی مدارس تخصصی و دستورالعمل تاسیس و نحوه اداره مدارس شنا، شیرجه، واترپلو، آموزش (دوره های مربیگری) و آئین نامه طرح ۷ سطح شنا و سایر موارد در این مجمع مورد بررسی قرار گرفت و با تایید اعضای مجمع تصویب شد.

همچنین با توجه به استعفای هادی اسلامی از سمت بازرس فدراسیون، در این جلسه با رای اعضای مجمع کورش صبوریان بعنوان بازرس جدید فدراسیون انتخاب شد و از تلاش ها و زحمات هادی اسلامی تقدیر و قدردانی شد.

در پایان دکتر پولادگر ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و تلاش های رئیس و اعضای مجمع در سالی که گذشت، از برنامه ریزی برای اجرای طرح هفت سطح شنا در سراسر کشور استقبال کرد و این طرح را خلاقیت فدراسیون شنا دانست و آمادگی وزرات ورزش را در راستای پیش برد این طرح اعلام کرد. ایشان اشاره کرد باید تلاش کنیم تا باشگاه‌ها و آموزشگاه های شنا را فعال کنیم چرا که شنا رشته مادر است.

وی در پایان ضمن تبریک موفقیت تیم ملی واترپلو در رقابت های قهرمانی آسیا ابراز امیدواری کرد تا این تیم در بازی های آسیایی پیش رو مدال خوش رنگ تری از دور قبل کسب کند.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب