محسن رضوانی بعنوان رئیس فدراسیون انتخاب شد

در پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، محسن رضوانی با کسب 55 رای به عنوان رئیس این فدراسیون باقی ماند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو ؛ مجمع انتخاباتی فدراسیون شنا صبح امروز (دوشنبه) با ریاست سید محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در آکادمی ملی المپیک برگزار شد. فضل الله باقرزاده نایب رئیس کمیته ملی المپیک، محمد تابع نماینده کمیته ملی پارالمپیک کاوه احمدی سرپرست فدراسیون شنا به همراه اعضا مجمع فدراسیون حاضرین این مجمع بودند.

انتخابات ریاست فدراسیون شنا برگزار شد و با عدم حضور محمد بابایی در مجمع به منزله انصراف این کاندیدا، محسن رضوانی بعنوان تنها گزینه ریاست فدراسیون به بیان برنامه های خود پرداخت.

پس از رای گیری از اعضای مجمع، محسن رضوانی با کسب ۵۵ رای از مجموع ۵۸ رای چهار سال دیگر بعنوان رئیس فدراسیون شنا انتخاب شد.

همچنین پس از پایان رای گیری برای معرفی اعضای هیات رئیسه و نماینده هیات های شنا استانی و باشگاه ها، محمد علی آبادی نایب رئیس  ، شهرناز ورنوس نایب رئیس ، محمد صالحی خزانه دار، حمید اسکندریون کارشناس خبره، پیمان گرامی  نماینده هیات های استانی و امیرعباس لشگری به عنوان نماینده باشگاه ها انتخاب شدند.

انتهای پیام

 

 

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.