محسن رضوانی: حمایت کمیته ملی المپیک برای بخشی از هزینه‌های مسابقات قهرمانی آسیا انگیزه بالایی به ما داد

ریس فدراسیون شنا از حمایت مالی کمیته ملی المیپک در پی درخشش کاروان شنا، شیرجه و واترپلو ایران در مسابقات قهرمانی رده های سنی آسیا به میزبانی فیلیپین خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ در راستای درخشش کاروان شنا، شیرجه و واترپلو ایران در مسابقات قهرمانی رده‌های سنی آسیا به میزبانی فیلیپین محسن رضوانی ریس فدراسیون ضمن قدردانی از کلیه جامعه برزگ ورزش‌های آبی که برای این افتخار آفرینی تلاش کردند، تشکر ویژه‌ای از کمیته ملی المپیک و شخص جناب آقای خسروی وفا رییس و جناب آقای مناف هاشمی دبیر کل کمیته ملی داشت.
رضوانی در این خصوص گفت: پس از کسب این موفقیت توسط ورزشکاران جوان ایران بدون شک حمایت‌های مسئولان ورزش کشور انگیزه مضاعفی برای ادامه این روند رو به رشد است. کمیته ملی المپیک روز گذشته در راستای هزینه‌های کاروان ورزشی ایران در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا در فیلیپین حمایت مالی ویژه‌ای برای بخشی از هزینه‌های فدراسیون در این رقابت‌ها داشت که به نوبه خود باید از این موضوع قدردانی کنم.
رضوانی با اشاره به کار بزرگ جوانان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا افزود: در رشته شنا این تعداد کسب مدال برای نخستین بار اتفاق افتاده است که در ادامه، کار برای حفظ تکرار این افتخار آفرینی سخت تر خواهد شد. برای بهبود روند آموزش شناگران با یک مربی بین المللی شنا که به تازگی در ایران حضور پیدا کرده مذاکراتی داشتیم. آقای جان اونسوی یکی از مربیان خوب شنای دنیا و مورد تایید فدراسیون جهانی ورزش‌های آبی است که خوشبختانه مذاکرات اولیه با ایشان انجام شد. هدف از حضور این مربی بین المللی در کنار کادر فنی شنا بعنوان مدیر فنی تیم‌های ملی شنا علاوه بر بهبود شناگران تبم ملی، انتقال دانش روز شنا به مربیان سطح کشور است.

رییس فدراسیون شنا در ادامه افزود: در رشته شیرجه نیز در این مسابقات عملکرد خوبی داشتیم و با بکارگیری یکی از استعدادهای جوان و آینده دار کشور که چندی است تمرینات خود را در کشور کانادا پیگیری می‌کند موفق به کسب مدال‌های رنگارنگی شدیم. امیدوارم این روند در این رشته المپیکی ادامه‌دار باشد و بتوانیم با حمایت‌های لازم، سخت افزار مورد نیاز برای کشف و پرورش این چنینی استدادهای آینده ساز کشور را تامین کنیم.

وی در پایان با اشاره به مدال نقره تیم ملی واترپلو جوانان آسیا افزود: بعنوان یک پیشکسوت این رشته در این رقابت‌های بسیار خوشحال بودم چرا که همه از تیم ما بسیار تعریف می‌کردند. اینکه امروز ملی پوشان ما در مقابل سه قدرت برتر واترپلو آسیا نمایش زیبایی از خود ارائه کردند حاصل کار سال‌ها تلاش در این رشته است. باید این جوانان را حفظ و نگه داری کنیم. امروز در واترپلو آسیا رقابت بین چهار تیم ایران، ژاپن، قزاقستان و چین است و این باور که میتوانیم این تیم ها را شکست دهیم در میان بازکنان ما بسیار به چشم میخورد و امیدوارم روزی بر سکوی نخست واترپلو آسیا بایستیم .

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب