محمد مقدسی: حضور در هانگژو تجربه ارزشمندی بود

تنها نماینده شیرجه ایران پس از رقابت با حریفان قدرتمند آسیایی در مسابقات شیرجه سکوی ۱۰ متر بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: به‌رغم کسب عنوان دهمی، حضور در این رویداد تجربه ارزشمندی برای او بوده است

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ سیدمحمد مقدسی تنها نماینده شیرجه ایران پس از کسب عنوان دهمی در مسابقات شیرجه سکوی ۱۰ متر بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: دور روز اول در رشته‌های غیرتخصصی خودم شرکت کردم و مسابقه دادم تا استرس و اضطرابم به اصطلاح بریزد. زیاد تجربه مسابقه ندارم و تنها سه مسابقه برون‌مرزی داشتم که اینجا یعنی هانگژو تنها مسابقه معتبری بود که شرکت کردم.

مقدسی افزود: خداراشکر امروز در مسابقات سکو که مقدماتی آن صبح برگزار شد، شیرجه‌های نسبتا خوبی زدم و در فینال هم سعی کردم شیرجه‌های بهتری بزنم و امتیاز بهتری بگیرم.

وی ادامه داد: ۶ یا هفت نفر اول که اینجا شرکت کردند همگی قهرمان جهان هستند. تجربه خیلی خوبی بود و امکانات خیلی خوبی فراهم کرده بودند. امیدوارم بتوانم این امتیاز و رتبه را ارتقا بدهم و در مسابقات بعدی برای مدال بجنگم. سطح مسابقات بسیار بالا بود و برای من افتخار بود که با چنین شیرجه‌روهایی مسابقه بدهم.

 

انتهای پیام

 

 

image_printپرینت مطلب

امینی: مدیریت ورز‌ش‌های آبی آسیا در دست ایرانیان است که باید به آن افتخار کنیم/بدون اغراق رضوانی جایگاه مهمی را بدست آورد

نایب‌رئیس اسبق کمیته واترپلو جهان گفت: اکنون مدیریت شنا، شیرجه و واترپلو آسیا در دست ایرانیان است که باید به این مهم افتخار کنیم و جایگاه رضوانی بدون اغراق پس از کمیته بین‌المللی المپیک، مهم‌ترین جایگاه ممکن است که می‌توان به دست آورد.