مرجان جسمانی: رقابت های واترپلوی بانوان باید بیشتر برگزار شود

مربی تیم واترپلوی بانوان زنجان با اشاره به انگیزه بازیکنان گفت:هرچه قدر رقابت های واترپلوی بانوان بیشتر برگزار شود انگیزه بازیکنان بالاتر می رود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ مرجان جسمانی مربی تیم واترپلوی بانوان زنجان در مورد تمرینات این تیم گفت: در تمامی طول سال تمرینات تیم زنجان ادامه دارد اما با نزدیک شدن به رقابت ها تمرینات به صورت فشرده تری انجام می شود.

وی با اشاره به سطح آمادگی تیم واترپلوی بانوان زنجان گفت: بازیکنان از نظر آمادگی در سطح خوبی قرار دارند. این رقابت ها قرار بود آذرماه برگزار شود که متاسفانه به دلایلی برگزار نشد. ما تیم را برای مسابقات در آذرماه آماده کرده بودیم که رقابت ها به اسفندماه موکول شد. البته شرایط تیم خوب است اما می تواند بهتر از این نیز باشد. مسابقات در فصل امتحانات کمی برای بازیکنان مشکل ساز شده است.

مربی زنجان در مورد دیگر تیم های شرکت کننده یادآور شد: هشت تیم در این دوره از رقابت ها که در قالب جام (خلیج فارس) برگزار می شود شرکت می کنند که تیم های خوبی هستند اما تیم تهران همیشه مهم ترین رقیب زنجان به شمار می رود. البته تیم کرمانشاه دو سال است که در مسابقات شرکت نکرده است و قبل از این قهرمان رقابت ها بوده. اما در حال حاضر اطلاعی از سطح آمادگی این تیم ندارم.

جسمانی با اشاره به رقابت های قهرمانی کشور سال گذشته افزود: سال گذشته هفت تیم در رقابت های قهرمانی کشور شرکت کردند. مسابقات در سطح مطلوبی برگزار شد و نزدیک ترین رقابت بین تیم های تهران و زنجان بود که در نهایت با قهرمانی تیم زنجان به پایان رسید.

وی در مورد داوری این رقابت ها گفت: سطح داوری در رقابتهای واترپلوی بانوان خوب است اما به دلیل کم تر برگزار شدن مسابقات به تجربه داوران کمکی نمی شود و در بالا رفتن سطح آنها هیچ گونه تاثیری ندارد. اگر در طول سال مسابقات بیشتری برای واترپلوی بانوان برگزار شود این رشته ورزشی پرطرفدار پیشرفت می کند و می تواند انگیزه بازیکنان را بالا ببرد امیدوارم در سال های آینده این مشکل برطرف شود و توجه به ورزش بانوان بیش از گذشته در راس کارها قرار بگیرد.

انتهای پیام/

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.