مرحله دوم مسابقات شنای باشگاههای ایران پنجشنبه آغاز می شود

مرحله دوم از نهمین دوره مسابقات شنای باشگاههای ایران با نام “خلیج فارس” (در بخش پسران) طی روزهای پنج شنبه و جمعه (۶ و ٧ بهمن) به مدت دو روز در استخر ورزشگاه آزادی برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، مرحله دوم رقابتهای شنای قهرمانی باشگاههای کشور با شرکت ٧ تیم ؛ هیات شنای گیلان، نفت امیدیه، مقاومت بسیج، هیات شنای فارس، فولاد مبارکه سپاهان، نفت تهران و هیات شنای زنجان طی دو روز به میزبانی تهران برگزار می شود.
گفتنی است نهمین دوره مسابقات شنای باشگاههای کشور در بخش پسران طی ۴ مرحله برگزار می شود و تیمی که بیشترین امتیازات را در مجموع ۴ مرحله کسب کند به عنوان قهرمانی این مسابقات دست خواهد یافت.
خاطرنشان می شود در پایان مرحله اول مسابقات شنای باشگاههای کشور که طی روزهای ١ و ٢ دی ماه برگزار شد، تیم نفت امیدیه با زمان ۶٣٩ امتیاز عنوان تیم برتر این مرحله را به خود اختصاص داد و هیئت شنای گیلان با ۵۴۴ امتیاز در رده دوم ایستاد. تیمهای مقاومت بسیج با ۴٧٣، هیات شنای فارس با ٣۶٨، فولاد مبارکه سپاهان با ٣۶١، هیات شنای زنجان با ٢٧۰ و نفت تهران با ٢۶٧ امتیاز عناوین سوم تا هفتم جدول را به خود اختصاص داده اند.

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.