معاینات ملی پوشان شنا، شیرجه و واترپلو اعزامی به بازی‌های آسیایی هانگژو

ملی پوشان شنا، شیرجه و واترپلو با حضور در محل ستاد پزشکی ورزشی آزادی تحت نظارت فدراسیون پزشکی ورزشی معاینات تخصصی و فوق تخصصی خود را برای اعزام به بازی های آسیایی هانگژو انجام دادند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ ملی پوشان شنا، شیرجه و واترپلو ایران روز یکشنبه (۲۵ تیرماه ۱۴۰۲) با حضور در محل ستاد پزشکی ورزشی آزادی تحت نظارت فدراسیون پزشکی ورزشی معاینات تخصصی و فوق تخصصی خود را برای اعزام به بازی های آسیایی هانگژو انجام دادند.

بازی های آسیایی هانگژو در شرایطی از اول شهریورماه آغاز می شود که فدراسیون پزشکی ورزشی همچون ادوار گذشته رقابت های المپیک و بازی‌های آسیایی انجام معاینات تخصصی و فوق تخصصی کاروان های اعزامی را به عنوان بخشی از فعالیت خود در دستور کار دارد. ملی پوشان شنا، شیرجه و واترپلو اعزامی به هانگژو و ملی پوشان کاندیدای اعزامی به این رویداد با حضور در ایستگاه های مختلف ستاد پزشکی ورزشی آزادی تحت معاینه قرار گرفتند.

ارزیابی های آزمایشگاهی، داخلی، بینایی سنجی، قلب و عروق، ارتوپدی و پزشکی ورزشی و ارائه مشاوره روانشناسی، تغذیه و آنتی دوپینگ از جمله ایستگاه هایی است که  فدراسیون پزشکی ورزشی برای کاروان اعزامی به هانگژو در نظر گرفته است.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب